Pregled bibliografske jedinice broj: 1028644
Uporaba multimedija u obrazovanju djece s disleksijom
Uporaba multimedija u obrazovanju djece s disleksijom, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1028644 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uporaba multimedija u obrazovanju djece s disleksijom
(Use of multimedia in the education of children with dyslexia)
Autori
Šarac, Aleksandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.09
Godina
2019
Stranica
61
Mentor
Kocijan, Kristina ; Mildner, Vesna
Ključne riječi
disleksija, multimediji, obrazovanje, visoko obrazovanje
(dyslexia, multimedia, education, tertiary education)
Sažetak
Uporaba multimedija u današnjici je višestruka i primjenjuje se u različitim aspektima života, pa tako i u obrazovanju. Zbog toga se u ovom radu pregledava uporaba multimedija u obrazovanju djece s disleksijom. Obrazovanje je ključno za ostvarivanje na privatnom i poslovnom planu. Njegova važnost je neupitna. Zbog toga je bitno da se svakom pojedincu, od samog početka, pruži jednaka mogućnost za usvajanje znanja i vještina i ostvarivanja punog potencijala. U ovom radu opisuje se što je disleksija i kako izgleda osnovnoškolskom, srednjoškolskom i akademskom kontekstu. Također, navodi se što su multimediji i kako se mogu iskoristiti u redovnom obrazovanju, ali i obrazovanju djece s disleksijom. Isto tako, navode se istraživanja provedena za istraživanje disleksije, ali i uporabe multimedija u obrazovnom okruženju u radu s djecom s disleksijom. U eksperimentalnom dijelu rada istražen je utjecaj uporabe multimedija u obrazovanju djece s disleksijom među studentskom populacijom u Hrvatskoj. Ciljevi istraživanja bili su ispitati koliki postotak učenika je imao prilagođen pristup u obrazovanju kao i koliki je postotak učenika imao osiguran pristup multimedijima tijekom obrazovanja. Isto tako, željelo se ispitati koji su najčešći multimediji koje su imali na raspolaganju tijekom obrazovanja i kakav je utjecaj uporaba multimedija imala na uspjeh u obrazovanju osoba s disleksijom. Dobiveni rezultati pokazali su da je postojana uporaba multimedija u obrazovanju, ali da još uvijek ima prostora za unapređenje jer uporaba multimedija budi zainteresiranost kod učenika/studenata s disleksijom i dovodi do veće angažiranosti, a samim time i boljih rezultata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb