Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1028631

Hrvatske (nad)biskupije na društvenim mrežama


Palac Nenad
Hrvatske (nad)biskupije na društvenim mrežama // Crkva u svijetu : CUS, 50 (2015), 2; 324-344 (domaća recenzija, pregledni rad, stručni)


CROSBI ID: 1028631 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Hrvatske (nad)biskupije na društvenim mrežama
(CROATIAN (ARCH)DIOCESES ON SOCIAL NETWORKS)

Autori
Palac Nenad

Izvornik
Crkva u svijetu : CUS (0352-4000) 50 (2015), 2; 324-344

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni

Ključne riječi
Internet, društvene mreže, nova evangelizacija, hrvatske biskupije, Crkva
(Internet, social networks, new evangelization, Croatian dioceses, Church)

Sažetak
Sve više i više ljudi postaje dijelom “virtualne zajednice” korištenjem Interneta. Činjenica jest da velik broj vjernika ima profil ili nekoliko profila na društvenim mrežama, koje svakodnevno koriste i do nekoliko puta. Pred nas se postavlja izazov kako ovu priliku iskoristiti te korisnicima tih društvenih mreža ponuditi ne samo kvalitetan sadržaj ili materijale već ujedno ostvariti i susret u stvarnom vremenu i prostoru. Za početak je potrebno izaći im u susret i odgovoriti na njihova pitanja putem platforma na kojima provode svoje vrijeme, bilo da se oni u tom trenutku nalaze u školama ili na fakultetima, zaokupljeni vlastitim poslovima, u udobnosti svojih domova ili na jutarnjoj kavi u obližnjem kafiću. Nužno je da se Crkva kao institucija, posebno u Hrvatskoj, nametne i “brendira” na društvenim mrežama kao nova e-zajednica koja će pružiti ne samo kvalitetan sadržaj već će postati i aktivni sugovornik sa svima onima koji plove modernim morem digitalnih podataka, informacija i društvenih mreža. Otvorena i iskrena dvosmjerna komunikacija putem Interneta i društvenih mreža može i treba u konačnici voditi prema susretu u stvarnom vremenu i prostoru. Nakon prikaza sveprisutnosti i važnosti društvenih mreža u današnjem vremenu autor se osvrće na korištenje društvenih mreža od strane pape Benedikta XVI. te pape Franje, kao i hrvatskih biskupa Vlade Košića i Mate Uzinića. U posljednjem poglavlju rada autor analizira korištenje društvenih mreža u Hrvatskoj na biskupijskoj razini dajući za primjer četiri (nad)biskupije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Teologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Nenad Palac (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Palac Nenad
Hrvatske (nad)biskupije na društvenim mrežama // Crkva u svijetu : CUS, 50 (2015), 2; 324-344 (domaća recenzija, pregledni rad, stručni)
Palac Nenad (2015) Hrvatske (nad)biskupije na društvenim mrežama. Crkva u svijetu : CUS, 50 (2), 324-344.
@article{article, year = {2015}, pages = {324-344}, keywords = {Internet, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, nova evangelizacija, hrvatske biskupije, Crkva}, journal = {Crkva u svijetu : CUS}, volume = {50}, number = {2}, issn = {0352-4000}, title = {Hrvatske (nad)biskupije na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama}, keyword = {Internet, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, nova evangelizacija, hrvatske biskupije, Crkva} }
@article{article, year = {2015}, pages = {324-344}, keywords = {Internet, social networks, new evangelization, Croatian dioceses, Church}, journal = {Crkva u svijetu : CUS}, volume = {50}, number = {2}, issn = {0352-4000}, title = {CROATIAN (ARCH)DIOCESES ON SOCIAL NETWORKS}, keyword = {Internet, social networks, new evangelization, Croatian dioceses, Church} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font