Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1028630

Kvaliteta nastave u kombiniranom razrednom odjelu - procjena budućih učitelja


Sabljak, Matea
Kvaliteta nastave u kombiniranom razrednom odjelu - procjena budućih učitelja, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 1028630 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvaliteta nastave u kombiniranom razrednom odjelu - procjena budućih učitelja
(Quality of teaching in a multigrade classroom - prospective teachers' assessment)

Autori
Sabljak, Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
04.07

Godina
2019

Stranica
65

Mentor
Varga, Rahaela

Ključne riječi
kombinirani odjeli, kompetencije učitelja, osnovna škola, studenti
(multigrade classes, teaching competence, primary school, students)

Sažetak
Kombinirani razredni odjel čine učenici dvaju ili više razreda koji istovremeno vodi jedan učitelj, izmjenjujući izravan rad s jednim razredom, dok drugi razred radi samostalno (neizravan rad). Takav se odjel najčešće organizira u područnim školama na selu i otocima. Budući da su studenti obrazovani, poželjno je uzeti u obzir i njihovu procjenu kvalitete nastave u kombiniranom razrednom odjelu. Istraživanje je provedeno s ciljem da se utvrdi kako budući učitelji procjenjuju kvalitetu nastave u kombiniranom razrednom odjelu, kakav je stav budućih učitelja o zaposlenju u takvom odjelu te postoje li razlike u njihovoj procjeni kvalitete nastave u kombiniranom razrednom odjelu s obzirom na prethodno učeničko iskustvo. U istraživanju se koristio anketni upitnik na uzorku od 158 studenata treće, četvrte i pete godine Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, učiteljskog smjera. Na kraju rada prikazani su rezultati koji pokazuju da studenti nemaju izrazito negativnu procjenu kvalitete nastave u kombiniranom razrednom odjelu, ali da ne žele raditi u takvom odjelu. Zabilježena je razlika u procjeni kvalitete nastave u kombiniranom razrednom odjelu koja pokazuje da kvalitetu nastave pozitivnije procjenjuju oni studenti koji su bili učenici kombiniranog razrednog odjela, za razliku od učenika koji su bili učenici klasičnog razrednog odjela.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Rahaela Varga (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sabljak, Matea
Kvaliteta nastave u kombiniranom razrednom odjelu - procjena budućih učitelja, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Sabljak, M. (2019) 'Kvaliteta nastave u kombiniranom razrednom odjelu - procjena budućih učitelja', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sabljak, Matea}, year = {2019}, pages = {65}, keywords = {kombinirani odjeli, kompetencije u\v{c}itelja, osnovna \v{s}kola, studenti}, title = {Kvaliteta nastave u kombiniranom razrednom odjelu - procjena budu\'{c}ih u\v{c}itelja}, keyword = {kombinirani odjeli, kompetencije u\v{c}itelja, osnovna \v{s}kola, studenti}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sabljak, Matea}, year = {2019}, pages = {65}, keywords = {multigrade classes, teaching competence, primary school, students}, title = {Quality of teaching in a multigrade classroom - prospective teachers' assessment}, keyword = {multigrade classes, teaching competence, primary school, students}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font