Pregled bibliografske jedinice broj: 1028630
Kvaliteta nastave u kombiniranom razrednom odjelu - procjena budućih učitelja
Kvaliteta nastave u kombiniranom razrednom odjelu - procjena budućih učitelja, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1028630 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta nastave u kombiniranom razrednom odjelu - procjena budućih učitelja
(Quality of teaching in a multigrade classroom - prospective teachers' assessment)
Autori
Sabljak, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
04.07
Godina
2019
Stranica
65
Mentor
Varga, Rahaela
Ključne riječi
kombinirani odjeli, kompetencije učitelja, osnovna škola, studenti
(multigrade classes, teaching competence, primary school, students)
Sažetak
Kombinirani razredni odjel čine učenici dvaju ili više razreda koji istovremeno vodi jedan učitelj, izmjenjujući izravan rad s jednim razredom, dok drugi razred radi samostalno (neizravan rad). Takav se odjel najčešće organizira u područnim školama na selu i otocima. Budući da su studenti obrazovani, poželjno je uzeti u obzir i njihovu procjenu kvalitete nastave u kombiniranom razrednom odjelu. Istraživanje je provedeno s ciljem da se utvrdi kako budući učitelji procjenjuju kvalitetu nastave u kombiniranom razrednom odjelu, kakav je stav budućih učitelja o zaposlenju u takvom odjelu te postoje li razlike u njihovoj procjeni kvalitete nastave u kombiniranom razrednom odjelu s obzirom na prethodno učeničko iskustvo. U istraživanju se koristio anketni upitnik na uzorku od 158 studenata treće, četvrte i pete godine Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, učiteljskog smjera. Na kraju rada prikazani su rezultati koji pokazuju da studenti nemaju izrazito negativnu procjenu kvalitete nastave u kombiniranom razrednom odjelu, ali da ne žele raditi u takvom odjelu. Zabilježena je razlika u procjeni kvalitete nastave u kombiniranom razrednom odjelu koja pokazuje da kvalitetu nastave pozitivnije procjenjuju oni studenti koji su bili učenici kombiniranog razrednog odjela, za razliku od učenika koji su bili učenici klasičnog razrednog odjela.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Rahaela Varga
(mentor)