Pregled bibliografske jedinice broj: 102824
Problemi komunikacije u procesu evaluacije
Problemi komunikacije u procesu evaluacije // Društvo i tehnologija 2002 / Plenković, Juraj (ur.).
Rijeka: Građevinski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 170-172 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 102824 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Problemi komunikacije u procesu evaluacije
(Problems of Communication in the Process of Evaluation)
Autori
Mrkonjić, Anđelko ; Zorić, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Društvo i tehnologija 2002
/ Plenković, Juraj - Rijeka : Građevinski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002, 170-172
Skup
9. međunarodni znanstveni skup "Društvo i tehnologija 2002"
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.06.2002. - 30.06.2002
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
odgojno-obrazovni proces; komunikacija; vrednovanje; konflikti; samoevaluacija
(educational and instructional process; communication; evaluation; conflicts; self-evaluation)
Sažetak
Odgojno-obrazovni proces je jedinstven i neponovljiv. Evaluacija/vrednovanje je njegova završna faza. Taj se proces temelji na komunikaciji. Stoga podsjećamo na sintagmu: kvaliteta odgoja uvjetovana je kvalitetom komunikacije. U ovom se radu nastojalo elaborirati, a zbog prostorne ograničenosti samo naznačiti neke problemske aspekte komunikacije u procesu evaluacije. Dobiveni empirijski podaci pokazuju da su učenici najsenzibilniji upravo u fazi evaluacije. Brojni konflikti/ekscesi koji se događaju u našim školama, svoju genezu imaju u postupcima vrednovanja. Te pogreške imaju različite uzroke, pa se i raznoliko manifestiraju, a sežu sve do fizičkog razračunavanja. Stoga je nužno da ovaj postupak ima karakteristike permanentnosti, da je ocjena utemeljena na skupnim sudovima, gajiti i prekticirati samoevaluaciju i td.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija