Pregled bibliografske jedinice broj: 1028220
Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj
Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj // CroDiM - International Journal of Marketing Science, 2 (2019), 1; 95-105 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1028220 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj
(Application of affiliated marketing as an internet marketing strategy in the Republic of Croatia)
Autori
Pejnović, Lucija ; Gregurec, Iva
Izvornik
CroDiM - International Journal of Marketing Science (2584-7236) 2
(2019), 1;
95-105
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
internetski marketing, udruženi marketing, udruženi partner, mreže udruženog marketinga
(internet marketing, affiliate marketing, affiliate partner, affiliate marketing networks)
Sažetak
Objašnjavanje potrebe za online dimenzijom marketinga u današnje doba gotovo da i nije potrebno. Ipak, zbog izuzetno brze pojave na tržištu, te još bržeg razvoja, izostala je komponenta kvalitetnog poznavanja i razumijevanja osnovnih pojmova internet marketinga. Stoga ovaj rad kroz kratke crte na deduktivan način gradi sliku internetskog marketinga granajući ga prema njegovim pojedinim oblicima. Sam rad se najviše usmjerava na pojam i ulogu udruženog marketinga kao strategije pogodne za B2B poslovanje, gdje se objašnjava princip djelovanja putem udruživanja poslovnih subjekata na internetu. Ideja na kojoj sve počiva jest da poslovni subjekti „besplatno“ pruže prostor za promoviranje drugih poduzeća na vlastitim internetskim stranicama. Što najčešće rezultira pozitivnim rezultatima za obje strane: kako za poduzeće koje se promovira tako i za same internetske stranice koje ovu uslugu pružaju. Da bi se sama teorija potkrijepila dokazima provedeno je primarno istraživanje koje će potvrditi teze o potrebi njegovog daljnjeg razvijanja i promoviranja s obzirom na činjenicu da je udruženi marketing slabo zastupljen u Republici Hrvatskoj, što pokazuju prikupljeni sekundarni i primarni podaci. S obzirom da mnogi smatraju kako ovaj oblik internetskog marketinga još uvijek nije dovoljno kvalitetno predstavljen u Hrvatskoj kako bi se njezina raznolikost mogla najbolje prilagoditi pojedinom poslovnom subjektu ovim radom će se pružiti prikaz postojećeg stanja na tržištu te će se osim analize prikupljenih primarnih podataka ponuditi prijedlozi kako ovaj oblik internetskog marketinga koristiti u svrhu poboljšanja cjelokupne online marketinške strategije poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Iva Gregurec
(autor)