Pregled bibliografske jedinice broj: 1028103
Valorizacija tradicijske glazbe u razvoju turizma Istre
Valorizacija tradicijske glazbe u razvoju turizma Istre // Proceedings of the 4th International Conference The Challenges of Today / Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2019. str. 305-315 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1028103 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Valorizacija tradicijske glazbe u razvoju turizma Istre
(The valorization of traditional music in tourism development of Istria)
Autori
Stipanović, Christian ; Rudan, Elena ; Zubović, Vedran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of the 4th International Conference The Challenges of Today
/ Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan - Šibenik : Veleučilište u Šibeniku, 2019, 305-315
Skup
4. međunarodna konferencija "Izazovi današnjice" = 4th International Conference "Challenges of Today" (COT 2019)
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 10.10.2019. - 12.10.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
tradicijska glazba, turizam Istre, audio menadžment, kulturno umjetnička društva, digitalizacija
(traditional music, Istrian tourism, audio management, folklore society, digital technologies)
Sažetak
Cilj istraživanja je valorizacija tradicijske glazbe u funkciji razvoja turističke ponude i brendiranja na primjeru Istre. Turistički proizvod temeljen na lokalnoj tradicijskoj glazbi pridonosi jačanju kulturnog identiteta, naglašavanju posebnosti i diferenciranja u odrednicama globaliziranog tržišta. Na temelju kritičke analize recentne literature i pozitivnih primjera iz prakse naglašavaju se mogućnosti lokalne tradicijske glazbe u profiliranju atraktivnosti destinacije u funkciji održivog razvoja. Rad definira analizu sadašnjeg stanja korištenja tradicijske glazbe u turizmu Istre te definira načine njene valorizacije u gene- riranju konkurentskih prednosti temeljenih na inovacijama (tradicijska glazba kao dio ponude i sredstvo promocije) u repozicioniranju Istre. Rad analizira ulogu KUD- ova u turističkoj afirmaciji lokalne tradi- cijske glazbe temeljenu na aktivnom uključivanju domicilnog stanovništva. Istraživanje se temelji na rezultatima primarnog istraživanja provedenog anketiranjem i intervjuiranjem vodećeg menadžmenta destinacije i voditelja KUD-ova te na stavovima autora u funkciji unapređivanja upravljanja valorizacijom tradicijske glazbe temeljenom na uključivanju KUD-ova i sinergiji svih dionika destinacije u stvaranju prepoznatljivog integralnog proizvoda te jedinstvenog i unikatnog autohtonog doživljaja (afirmaci- ja lokalnih vrijednosti u odrednicama globalizacije). Rad istražuje mogućnosti komunikacije tradicijske glazbe u uvjetima digitalizacije i novih tehnologija gdje lokalna tradicijska glazba vlastitog lokaliteta može prerasti u ključni brend i sredstvo prepoznavanja destinacije
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija