Pregled bibliografske jedinice broj: 1028101
Štafetne igre
Štafetne igre // Kineziologija i područja edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije u razvitku hrvatskog društva" / Findak, Vladimir (ur.).
Sveti Ivan Zelina: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2016. str. 614-619 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1028101 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Štafetne igre
(Relay Games)
Autori
Horvatin-Fučkar, Maja ; Dobrinić, Jana ; Stojsavljević, Vedran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Kineziologija i područja edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije u razvitku hrvatskog društva"
/ Findak, Vladimir - Sveti Ivan Zelina : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2016, 614-619
ISBN
978-953-7965-07-5
Skup
25. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 28.06.2016. - 02.07.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
štafetne igre ; motorička znanja ; funkcionalne sposobnosti
(relay games ; motor skills ; functional abilities)
Sažetak
Primjenjivost štafetnih igara izuzetno je velika. Način provedbe same igre vrlo je lako prilagoditi igračima s kojima ju se želi provesti, vodeći primarno računa o ciljevima i zadacima koji se pojedinom igrom žele ostvariti. Bilo da je riječ o primarnim ciljevima: razvoju motoričkih i funkcionalnih sposobnosti ili usavršavanje motoričkih znanja ; odnosno sekundarnim ciljevima kao što su: učenje pravila igre i načina provođenja pojedinog zadatka, učenje posljedica pri nepoštivanju pravila (pri čemu treba izbjegavati vraćanje igrača na početak), učenje kontrole i samokontrole emocija, razvoj domišljatosti, upornosti, spretnosti, opažanja, nadmudrivanja... i čitav niz osobina i sposobnosti važnih za bolje snalaženje u svakodnevnom životu. Izbor sadržaja treba prilagoditi mogućnostima i znanjima igrača (svaki zadatak u igri svaki igrač mora poznavati, mora ga moći savladati). Broj zadataka treba prilagoditi mogućnostima igrača razini njihovih motoričkih i funkcionalnih sposobnosti, razini usvojenosti motoričkih znanja, dobi, razvojnim fazama, interesima, željama, materijalnim mogućnostima, prostoru … stoga budite maštoviti. Pobjednik može biti samo ekipa čiji su svi članovi dosljedno poštivali pravila pri savladavanju zadataka i koja je u tome bila najbrža.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija