Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 102806

Motorne, senzorne i specifične poteškoće učenja


Miroslav Pospiš
Motorne, senzorne i specifične poteškoće učenja // Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala Art and science in life potentional development / prof. dr. sci.Miroslav Prstačić (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2002. str. 1-43 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 102806 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Motorne, senzorne i specifične poteškoće učenja
(Motoric, sensor and specific learning disabilities)

Autori
Miroslav Pospiš

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala Art and science in life potentional development / Prof. dr. sci.Miroslav Prstačić - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2002, 1-43

Skup
Drugi međunarodni simpozij o komplementarnim suportivnim terapijama, The 2nd international Symosium on complementary supportive therapies

Mjesto i datum
Hvar, Hrvatska, 27.05.2002. - 31.05.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
spontani motilitet; gruba i fina motorna funkcija; više senzorne funkcije; specifične poteškoće učenja
(spontaneous motility; fine nad gross motor function; higher sensor functions; specific learning disabilities)

Sažetak
Smatra se da djecasa specifičnim manjkavostima učenja u jednom ili više područja imaju te poteškoće iz slabo razumljivih razloga.U mnogim slučajevima je veza između abnormalnosti i disfunkcije mozga i specifičnih poteškoća učenja nejasna.Prikazuju se procjene kvalitete i kvantitete spontanog motiliteta, procjene grubih i finih motornih funkcija, procjene viših snezornih funkcija, procjena lateralnosti pokreta i vida i ponašanja.Djeca sa specifičnim poteškoćama učenja prema izvedenom ispitivanju imaju različiti profil u odnosu na kontrolnu skupinu u domeni spontanog motiliteta, grube i fine motorike, lateralnosti pokreta i vida, viših senzornih funkcija i ponašanja.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita



POVEZANOST RADA


Projekti:
0072003

Ustanove:
Klinika za dječje bolesti Medicinskog fakulteta


Citiraj ovu publikaciju:

Miroslav Pospiš
Motorne, senzorne i specifične poteškoće učenja // Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala Art and science in life potentional development / prof. dr. sci.Miroslav Prstačić (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2002. str. 1-43 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Miroslav Pospiš (2002) Motorne, senzorne i specifične poteškoće učenja. U: prof. dr. sci.Miroslav Prstačić (ur.)Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala Art and science in life potentional development.
@article{article, year = {2002}, pages = {1-43}, keywords = {spontani motilitet, gruba i fina motorna funkcija, vi\v{s}e senzorne funkcije, specifi\v{c}ne pote\v{s}ko\'{c}e u\v{c}enja}, title = {Motorne, senzorne i specifi\v{c}ne pote\v{s}ko\'{c}e u\v{c}enja}, keyword = {spontani motilitet, gruba i fina motorna funkcija, vi\v{s}e senzorne funkcije, specifi\v{c}ne pote\v{s}ko\'{c}e u\v{c}enja}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Hvar, Hrvatska} }
@article{article, year = {2002}, pages = {1-43}, keywords = {spontaneous motility, fine nad gross motor function, higher sensor functions, specific learning disabilities}, title = {Motoric, sensor and specific learning disabilities}, keyword = {spontaneous motility, fine nad gross motor function, higher sensor functions, specific learning disabilities}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Hvar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font