Pregled bibliografske jedinice broj: 1027932
Važnost cjeloživotnog obrazovanja u poslovnom komuniciranju
Važnost cjeloživotnog obrazovanja u poslovnom komuniciranju, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1027932 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost cjeloživotnog obrazovanja u poslovnom komuniciranju
(The Importance of Lifelong Education in Business Communication)
Autori
Valčić, Antonia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
21.10
Godina
2019
Stranica
46
Mentor
Ražnjević Zdrilić, Marijana
Ključne riječi
obrazovanje, cjeloţivotno obrazovanje, učenje, komuniciranje, poslovno komuniciranje
(education, lifelong education, learning, communication, business communication)
Sažetak
Zbog ĉinjenice zastarijevanja znanja i zahvaljujući potrebi za novim spoznajama, razvio se koncept cjeloţivotnog obrazovanja. Koncept proizlazi iz ĉinjenice da jednom steĉeno znanje ne moţe trajati zauvijek već ga je potrebno kontinuirano nadograĊivati. Stalne promjene naglašavaju potrebu za stalnim praćenjem informacija i prilagoĊavanjem istim. S obzirom da obrazovanje utjeĉe na društveni, osobni i ekonomski razvitak, moţe se reći da je to prvi korak do uspješnog poslovanja i poslovne komunikacije. Komunikacija je sloţen proces koji zahtijeva znanje i razvoj odreĊenih vještina i sposobnosti koje se kasnije primjenjuju u poslovanju. Razvoj poĉinje u ranoj dobi kroz igru i traje ĉitav ţivot. Osim što ĉovjek mora prikupiti osnovna znanja za vrijeme formalnog obrazovanja, on u svrhu poslovnog uspjeha mora kontinuirano usavršavati i unaprjeĊivati steĉena znanja putem neformalnog uĉenja u vidu teĉajeva, struĉnih usavršavanja i sl. Jednako tako, današnje multikulturno društvo stavlja naglasak na vaţnost poznavanja elemenata razliĉitih kultura kako bi se razvila tolerancija na razliĉitost, ali i poboljšala kvaliteta interkulturnog poslovnog komuniciranja. Osim poznavanja razliĉitih kultura, u poslovnom komuniciranju veliku vaţnost ima etika i etiĉno ponašanje. Poruka koja se šalje mora biti vjerodostojna da bi komunikacija bila uspješna, a vještine formiranja poruke mogu se usavršiti uz cjeloţivotno obrazovanje. Nadalje, brzi razvoj tehnologije znaĉio je brţe kretanje informacija što je podiglo komunikaciju na novu razinu, ali je došlo i do novih naĉina uĉenja, pa tako danas postoji tzv. e-uĉenje. E-uĉenje izravno i neizravno pruţa znanja koja mogu biti korisna za poslovanje i poslovnu komunikaciju. Samim korištenjem sustava e–uĉenja ĉovjek uvjeţbava svoje vještine i sposobnosti rada na raĉunalu, odnosno nekom od tehnoloških ureĊaja, a znanje koje prikupi preko interneta moţe mu pomoći u poslovnoj komunikaciji. MeĊutim, e-uĉenje izostavlja bitne ĉimbenike za uspješno uĉenje, a to su motivacija, postavljanje pitanja, rad u grupama, i sl. ĉime se takoĊer razvijaju odreĊene vještine. Kako bi e-uĉenje bilo od koristi za uspješno poslovanje potrebno je pronaći idealan omjer izmeĊu tradicionalnog uĉenja i uĉenja uz pomoć tehnologije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti