Pregled bibliografske jedinice broj: 1027500
Digitalna transformacija poslovnih procesa izgradnje kriznog komunikacijskog plana
Digitalna transformacija poslovnih procesa izgradnje kriznog komunikacijskog plana // 12. dani kriznog upravljanja – 12th Crisis Management Days - Book of Papers / Ivan Nađ (ur.).
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica, 2019. str. 355-363 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1027500 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalna transformacija poslovnih procesa izgradnje kriznog komunikacijskog plana
(Digital transformation of business processes of construction of the crisis communication plan)
Autori
Vidačić, Tomislav ; Jeličić, Anita ; Blaži, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
12. dani kriznog upravljanja – 12th Crisis Management Days - Book of Papers
/ Ivan Nađ - Velika Gorica : Veleučilište Velika Gorica, 2019, 355-363
Skup
12. međunarodna znanstveno-stručna konferencija "Dani kriznog upravljanja 2019"
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 27.05.2019. - 29.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Digitalna transformacija, Poslovni procesi, Krizni komunikacijski plan
(Digital transformation, Business processes, Crysis communication plan)
Sažetak
Digitalna transformacija je preobrazba poslovne organizacije uz visoku razinu uporabe digitalne tehnologije. Ono uključuje promjene poslovanja, dakle načina na koji se posluje i načina rada s vanjskim i unutarnjim resursima angažiranim u poslovnim procesima. Takva transformacija danas jednostavno predstavlja uvjet preživljavanja na tržištu, to više nije element bitan za faktor jačanja konkurentske prednosti nego element na koji se naslanja praktično svi angažirani resursi poslovne organizacije. Ovaj rad predstavlja nastavak serije radova koji se bave transformacijom procesa izgradnje kriznog komunikacijskog plana (u daljnjem tekstu KKP). U prvom radu definirali smo referentni model procesa izgradnje KKP uz intenzivnu ICT potporu uz pomoć BPMN notacije (Vidačić, T., Jeličić, A., Stanojević, M., 2016.). U drugome radu proširili smo referentni model s CMMN notacijom čime smo omogućili modeliranje upravljanja slučajevima (Jeličić, A., Vidačić, T., Blaži, J., 2018.). U trećem radu smo postavili integracijski okvir izgradnje KKP iz informacijskog sustava organizacije (Vidačić, T. ; Blaži, J., 2018.), čime smo jedan projektni proces izgradnje KKP, preoblikovali u zreliji model procesnog tipa. U ovome radu uvodimo dodatne elemente ključne za digitalnu transformaciju izgradnje KKP. Navesti ćemo zahtjeve koje mora organizacija ispuniti da bi digitalna transformacija imala smisla. Okrećemo se prema umreženosti s okolinom, interoperabilnosti i digitalizaciji prikupljanja, obrade i plasiranja informacija, dakle gdje se digitalizacija koristi kao kanal. Dati ćemo smjernice gdje bi digitalna transformacija poslovnih procesa izgradnje kriznih komunikacijskih plana mogla dati dodatnu vrijednost i u kojim slučajevima bi to mogla postati potpuni digitalni proizvod. Navesti ćemo koje su karakteristike ovako osmišljene izgradnje KKP te posebno naglasiti nedostatke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica