Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1027481

Problemi reputacije u digitalnom marketingu


Blaži, Jelena; Jeličić, Anita; Vidačić, Tomislav
Problemi reputacije u digitalnom marketingu // Book of Papers of 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019) / Gregurec, Iva (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2019. str. 198-205 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1027481 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Problemi reputacije u digitalnom marketingu
(Problems of reputation in digital marketing)

Autori
Blaži, Jelena ; Jeličić, Anita ; Vidačić, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Book of Papers of 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019) / Gregurec, Iva - Zagreb : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2019, 198-205

Skup
4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 11.10.2019

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Reputacijski sustavi ; Reputacija ; Digitalni marketing ; Online kupovina
(Reputation Systems ; Reputation ; Digital Marketing ; Online shopping)

Sažetak
Reputacija predstavlja kolektivni stav kao rezultat pojedinačnih mišljenja određene zajednice. Korisnicima online usluga reputacija predstavlja oblik očekivanog ponašanja koji je temeljen na tuđem iskustvu, time korisnik ima dojam da smanjuje rizik svojeg poslovanja. Sukladno tome korisnik usmjeruje svoj novac prema onim pružateljima usluga kod kojih se osjeća sigurno da će dobiti pravu vrijednost za svoj novac. Ispada da prosudba potpuno nepoznatih korisnika može donijeti određenu ekonomsku ili društvenu korist. Obično svaki sustav koji omogućava online kupovinu, ima sadržan reputacijski sustav. To su obično aplikacije i mehanizmi koji omogućavaju korisnicima da svoje iskustvo kupovanja ili uporabe robe ili usluge ocijene i da eventualno napišu komentar. Cilj reputacijskih sustava je osigurati korisnicima informacije o pouzdanosti određene usluge, stimulirati subjekte na korektno ponašanje, odvratiti korisnike od nepouzdanih prodavača i proširiti znanje o pouzdanim prodavačima. Time se korisnicima smanjuje osjećaj poslovnog rizika i povećava se povjerenje u odnosu prodavač-kupac. Nažalost svaki takav sustav ima određene slabosti koje otvaraju prostor manipulacijama, što naravno može u određenim okolnostima utjecati na reputaciju. Samim time sama reputacija postaje nepouzdana informacija koja nema veze sa stvarnošću, već je produkt manipulacije. S obzirom na veliku raširenost i trend daljnjeg širenja reputacijskih sustava, u ovome radu naglasak ćemo dati na probleme reputacije u digitalnom marketingu. Dati ćemo pregled najčešćih problema, temeljne mehanizme njihovih rješavanja i predložiti neke preventivne aktivnosti da bi se navedeni problemi izbjegli.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin,
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Anita Jeličić (autor)

Avatar Url Tomislav Vidačić (autor)

Avatar Url Jelena Blaži (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

crodma.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Blaži, Jelena; Jeličić, Anita; Vidačić, Tomislav
Problemi reputacije u digitalnom marketingu // Book of Papers of 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019) / Gregurec, Iva (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2019. str. 198-205 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Blaži, J., Jeličić, A. & Vidačić, T. (2019) Problemi reputacije u digitalnom marketingu. U: Gregurec, I. (ur.)Book of Papers of 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019).
@article{article, author = {Bla\v{z}i, Jelena and Jeli\v{c}i\'{c}, Anita and Vida\v{c}i\'{c}, Tomislav}, editor = {Gregurec, I.}, year = {2019}, pages = {198-205}, keywords = {Reputacijski sustavi, Reputacija, Digitalni marketing, Online kupovina}, title = {Problemi reputacije u digitalnom marketingu}, keyword = {Reputacijski sustavi, Reputacija, Digitalni marketing, Online kupovina}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bla\v{z}i, Jelena and Jeli\v{c}i\'{c}, Anita and Vida\v{c}i\'{c}, Tomislav}, editor = {Gregurec, I.}, year = {2019}, pages = {198-205}, keywords = {Reputation Systems, Reputation, Digital Marketing, Online shopping}, title = {Problems of reputation in digital marketing}, keyword = {Reputation Systems, Reputation, Digital Marketing, Online shopping}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font