Pregled bibliografske jedinice broj: 1027378
Komparativna analiza pokazatelja sigurnosti poslovanja između domicilnih i inozemnih agencija za promidžbu
Komparativna analiza pokazatelja sigurnosti poslovanja između domicilnih i inozemnih agencija za promidžbu // 4thInternational Scientific and Professional Conference(CRODMA 2019), Book of Papers. THEME:MARKETING 4.0
Varaždin, Hrvatska, 2019. str. 146-154 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1027378 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komparativna analiza pokazatelja sigurnosti poslovanja između domicilnih i inozemnih agencija za promidžbu
(Comparative analysis of financial security indicators between domestic and foreign promotion agencies)
Autori
Keglević Kozjak, Suzana ; Smetiško, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
4thInternational Scientific and Professional Conference(CRODMA 2019), Book of Papers. THEME:MARKETING 4.0
/ - , 2019, 146-154
Skup
4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 11.10.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Agencija za promidžbu ; Pokazatelji likvidnosti ; Pokazatelji zaduženosti
(Promotion agency ; Liquidity indicators ; Indebtedness indicators)
Sažetak
Nakon financijske krize 2008. godine, koja je zahvatila većinu svjetske ekonomije, sve veća pozornost počela se usmjeravati na pokazatelje sigurnosti poslovanja poduzeća. Stoga u ovom radu pokazatelji sigurnosti poslovanja, koji se odnose na financijske pokazatelje likvidnosti i zaduženosti, čine glavnu podlogu za provedbu ovog istraživanja. Uzorak istraživanja formiran je iz populacije domicilnih i inozemnih agencija za promidžbu, po kriteriju maksimalno ostvarenih ukupnih prihoda u 2017. godini. S obzirom da agencije za promidžbu predstavljaju veliki generator visokokvalitetnih poslova, potiču tržišno natjecanje te inovacije, doprinose razvoju kulturnog sektora, takva poduzeća interesantan su izbor za provedbu analize. U ovom radu provedena je komparativna analiza pokazatelja financijske sigurnosti najuspješnijih domicilnih te inozemnih agencija za promidžbu. Rezultati istraživanja pokazuju da domicilne agencije lakše se prilagođavaju uvjetima na tržištu, te stoga financijski sigurnije posluju u odnosu na inozemne agencije koje ostvaruju značajno veće promete i profite. Razlog tome ponajviše je manja veličina domicilnih agencija za promidžbu u odnosu na međunarodne.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Suzana Keglević Kozjak
(autor)