Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1027016

MARKETING MIKS MODNE MARKE „ANELLO“


PAULINA OBAJDIN
MARKETING MIKS MODNE MARKE „ANELLO“, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1027016 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MARKETING MIKS MODNE MARKE „ANELLO“
(MARKETING MIX OF FASHION BRAND "ANELLO")

Autori
PAULINA OBAJDIN

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
17.09

Godina
2019

Stranica
38

Mentor
Grilec Kaurić, Alica

Ključne riječi
marketing miks, modna marka
(marketing mix, fashion brand)

Sažetak
U ovom završnom radu obrađena je tema 7P marketing miksa za modnu marku Anello koja bi obuhvaćala ponudu svečane odjeće za mladence (proizvod) te ponudu planiranja vjenčanja (usluga). U prvom dijelu rada obrađen je teoretski dio 7P marketing miksa. Objašnjeno je od čega se sastoji te su definirani navedeni marketinški instrumenti te njihove glavne značajke. Nakon toga je kroz primjer modne marke Anello praktično prikazano svih 7 komponenti marketinškog miksa. Objašnjeno je kakvi bi se proizvodi i usluge nudili, zatim je određena prodajna cijena. Slijedi ideja distribucije i prodaje za navedene proizvode i usluge, a nakon toga i promocija modne marke. Također je promatrano kako bi utjecaj ljudi bio bitan za formiranje konačnog izgleda modne marke, a nakon toga i proces proizvodnje proizvoda te pružanja usluga. Na poslijetku je objašnjen utjecaj fizičkog okruženja kako bi se stvorili prepoznatljivi proizvodi i usluge koji bi lako našli put do kupca ili korisnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alica Grilec Kaurić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

PAULINA OBAJDIN
MARKETING MIKS MODNE MARKE „ANELLO“, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
PAULINA OBAJDIN (2019) 'MARKETING MIKS MODNE MARKE „ANELLO“', diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2019}, pages = {38}, keywords = {marketing miks, modna marka}, title = {MARKETING MIKS MODNE MARKE „ANELLO“}, keyword = {marketing miks, modna marka}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2019}, pages = {38}, keywords = {marketing mix, fashion brand}, title = {MARKETING MIX OF FASHION BRAND "ANELLO"}, keyword = {marketing mix, fashion brand}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font