Pregled bibliografske jedinice broj: 1027016
MARKETING MIKS MODNE MARKE „ANELLO“
MARKETING MIKS MODNE MARKE „ANELLO“, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1027016 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MARKETING MIKS MODNE MARKE „ANELLO“
(MARKETING MIX OF FASHION BRAND "ANELLO")
Autori
PAULINA OBAJDIN
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.09
Godina
2019
Stranica
38
Mentor
Grilec Kaurić, Alica
Ključne riječi
marketing miks, modna marka
(marketing mix, fashion brand)
Sažetak
U ovom završnom radu obrađena je tema 7P marketing miksa za modnu marku Anello koja bi obuhvaćala ponudu svečane odjeće za mladence (proizvod) te ponudu planiranja vjenčanja (usluga). U prvom dijelu rada obrađen je teoretski dio 7P marketing miksa. Objašnjeno je od čega se sastoji te su definirani navedeni marketinški instrumenti te njihove glavne značajke. Nakon toga je kroz primjer modne marke Anello praktično prikazano svih 7 komponenti marketinškog miksa. Objašnjeno je kakvi bi se proizvodi i usluge nudili, zatim je određena prodajna cijena. Slijedi ideja distribucije i prodaje za navedene proizvode i usluge, a nakon toga i promocija modne marke. Također je promatrano kako bi utjecaj ljudi bio bitan za formiranje konačnog izgleda modne marke, a nakon toga i proces proizvodnje proizvoda te pružanja usluga. Na poslijetku je objašnjen utjecaj fizičkog okruženja kako bi se stvorili prepoznatljivi proizvodi i usluge koji bi lako našli put do kupca ili korisnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
Profili:
Alica Grilec Kaurić
(mentor)