Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1026989

Studenti sa slušnim oštećenjem u visokoškolskom obrazovanju


Bukovčan, Lucija
Studenti sa slušnim oštećenjem u visokoškolskom obrazovanju, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1026989 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Studenti sa slušnim oštećenjem u visokoškolskom obrazovanju
(Students with hearing impairment in higher education)

Autori
Bukovčan, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2019

Stranica
90

Mentor
Dobrić, Arnalda

Ključne riječi
studenti sa slušnim oštećenjem, visoko obrazovanje, prilagodba nastavnog procesa, sustavi potpore
(students with hearing impairment, high education, adaptations in educational process, support systems)

Sažetak
Ovaj rad donosi pregled iskustva studiranja studenata sa slušnim oštećenjem na različitim fakultetima u Hrvatskoj. Prikazuju se zakoni i dokumenti u kojima se propisuju prava i mogućnosti za studente s invaliditetom te smjernice za omogućavanje jednakih obrazovnih mogućnosti i nadogradnju sustava potpore. Putem etnološke i kulturnoantropološke kvalitativne metode istraživanja, provedeni su intervjui s ispitanicima u kojima je naglasak bio na oblicima izvođenja nastave i načinima prilagodbe nastavnog procesa. Cilj istraživanja bio je dobiti uvid u odnos teorije i prakse te komparirati izvođenje nastave na šest različitih fakulteta kako bi se ustanovilo u kojoj se mjeri koriste prilagodbe za studente sa slušnim oštećenjem navedene u zakonima. Rezultati su pokazali neuravnoteženu razvijenost sustava potpore između fakulteta, nedovoljne prilagodbe nastavnog procesa, manjak osviještenosti nastavnika o slušnom oštećenju, a sve navedeno uz rijetke iznimke, te općenite otežane uvjete studiranja za osobe sa slušnim oštećenjem.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Arnalda Dobrić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bukovčan, Lucija
Studenti sa slušnim oštećenjem u visokoškolskom obrazovanju, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Bukovčan, L. (2019) 'Studenti sa slušnim oštećenjem u visokoškolskom obrazovanju', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bukov\v{c}an, Lucija}, year = {2019}, pages = {90}, keywords = {studenti sa slu\v{s}nim o\v{s}te\'{c}enjem, visoko obrazovanje, prilagodba nastavnog procesa, sustavi potpore}, title = {Studenti sa slu\v{s}nim o\v{s}te\'{c}enjem u visoko\v{s}kolskom obrazovanju}, keyword = {studenti sa slu\v{s}nim o\v{s}te\'{c}enjem, visoko obrazovanje, prilagodba nastavnog procesa, sustavi potpore}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bukov\v{c}an, Lucija}, year = {2019}, pages = {90}, keywords = {students with hearing impairment, high education, adaptations in educational process, support systems}, title = {Students with hearing impairment in higher education}, keyword = {students with hearing impairment, high education, adaptations in educational process, support systems}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font