Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1026987

Učenici s disleksijom kao korisnici školske knjižnice


Kišiček, Magdalena
Učenici s disleksijom kao korisnici školske knjižnice, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1026987 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenici s disleksijom kao korisnici školske knjižnice
(Students with dyslexia as school library users)

Autori
Kišiček, Magdalena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
20.09

Godina
2019

Stranica
76

Mentor
Banek Zorica, Mihaela ; Dobrić, Arnalda

Ključne riječi
školske knjižnice, disleksija, školske knjižnice i disleksija, prilagodba školskih knjižnica
(school libraries, dyslexia, school libraries and dyslexia, adaptation of school libraries)

Sažetak
Tema ovog rada je usluživanje i prilagodba korisnicima s disleksijom u školskoj knjižnici. Prvi dio rada je teorijski, a sastoji se od opisa školske knjižnice te disleksije kao najpoznatije teškoće čitanja. Nakon toga je sve navedeno pojašnjeno u okviru knjižničnih služba i usluga za osobe s disleksijom. Izdvojene su i najpoznatije aktivnosti, kampanje i tehnologije osmišljene s ciljem unaprjeđenja kvalitete života osoba s teškoćom disleksije. Na kraju rada nalazi se praktični dio kojim se željelo dobiti uvid u stvarno stanje knjižničnih usluga za korisnike s disleksijom u školskim knjižnicama. Provedeno je istraživanje u kojem je sudjelovalo 25 osnovnoškolskih knjižnica s područja Varaždinske županije. Rezultati su pokazali kako je prilagodba školskih knjižnica korisnicima s disleksijom nedostatna unatoč tome što potreba za takvim oblikom prilagodbe postoji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Arnalda Dobrić (mentor)

Avatar Url Mihaela Banek Zorica (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kišiček, Magdalena
Učenici s disleksijom kao korisnici školske knjižnice, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Kišiček, M. (2019) 'Učenici s disleksijom kao korisnici školske knjižnice', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ki\v{s}i\v{c}ek, Magdalena}, year = {2019}, pages = {76}, keywords = {\v{s}kolske knji\v{z}nice, disleksija, \v{s}kolske knji\v{z}nice i disleksija, prilagodba \v{s}kolskih knji\v{z}nica}, title = {U\v{c}enici s disleksijom kao korisnici \v{s}kolske knji\v{z}nice}, keyword = {\v{s}kolske knji\v{z}nice, disleksija, \v{s}kolske knji\v{z}nice i disleksija, prilagodba \v{s}kolskih knji\v{z}nica}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ki\v{s}i\v{c}ek, Magdalena}, year = {2019}, pages = {76}, keywords = {school libraries, dyslexia, school libraries and dyslexia, adaptation of school libraries}, title = {Students with dyslexia as school library users}, keyword = {school libraries, dyslexia, school libraries and dyslexia, adaptation of school libraries}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font