Pregled bibliografske jedinice broj: 1026987
Učenici s disleksijom kao korisnici školske knjižnice
Učenici s disleksijom kao korisnici školske knjižnice, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1026987 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenici s disleksijom kao korisnici školske knjižnice
(Students with dyslexia as school library users)
Autori
Kišiček, Magdalena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
20.09
Godina
2019
Stranica
76
Mentor
Banek Zorica, Mihaela ; Dobrić, Arnalda
Ključne riječi
školske knjižnice, disleksija, školske knjižnice i disleksija, prilagodba školskih knjižnica
(school libraries, dyslexia, school libraries and dyslexia, adaptation of school libraries)
Sažetak
Tema ovog rada je usluživanje i prilagodba korisnicima s disleksijom u školskoj knjižnici. Prvi dio rada je teorijski, a sastoji se od opisa školske knjižnice te disleksije kao najpoznatije teškoće čitanja. Nakon toga je sve navedeno pojašnjeno u okviru knjižničnih služba i usluga za osobe s disleksijom. Izdvojene su i najpoznatije aktivnosti, kampanje i tehnologije osmišljene s ciljem unaprjeđenja kvalitete života osoba s teškoćom disleksije. Na kraju rada nalazi se praktični dio kojim se željelo dobiti uvid u stvarno stanje knjižničnih usluga za korisnike s disleksijom u školskim knjižnicama. Provedeno je istraživanje u kojem je sudjelovalo 25 osnovnoškolskih knjižnica s područja Varaždinske županije. Rezultati su pokazali kako je prilagodba školskih knjižnica korisnicima s disleksijom nedostatna unatoč tome što potreba za takvim oblikom prilagodbe postoji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb