Pregled bibliografske jedinice broj: 1026844
The influence of Religion to Consumer Behaviour and Further Implications to International Marketing
The influence of Religion to Consumer Behaviour and Further Implications to International Marketing // International journal of management cases, 1 (2014), 2; 1-1 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1026844 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
The influence of Religion to Consumer Behaviour and Further Implications to International Marketing
Autori
Jurković Majić, Olivera ; Kuštrak, A
Izvornik
International journal of management cases (1741-6264) 1
(2014), 2;
1-1
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
religion, marketing
Sažetak
Utjecaj religije na ponašanje potrošača i daljnje implikacije na međunarodni marketing.
Izvorni jezik
Engleski
Napomena
10th CIRCLE conference Porto, Portugal
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Olivera Jurković Majić
(autor)