Pregled bibliografske jedinice broj: 102680
Pedagoška služba - tercijarno-kvartilni sektor škole
Pedagoška služba - tercijarno-kvartilni sektor škole // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 240-244 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 102680 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoška služba - tercijarno-kvartilni sektor škole
(Pedagogical Service - the third/fourth School Sector)
Autori
Mrkonjić, Anđelko ; Jagić, Stjepan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002, 240-244
Skup
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse, Međunarodni znanstveni kolokvij
Mjesto i datum
Crikvenica, Hrvatska, 18.04.2002. - 19.04.2002
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
škola; kriza; pedagoška služba; istraživanje i razvoj; pedagogijska teorija i praksa; kvaliteta
(school; crisis; pedagogical service; research and development; pedagogical theory and practice; quality)
Sažetak
Naše polazište, da postoje izražene potrebe na općoj, posebnoj i pojedinačnoj razini za pedagoškim službama, te da one postaju spiritus movens spiritus rektor svih školskih mijena, držimo utemeljenim. Osim toga, temeljem dosadašnjih iskustava, promišljanja, studijskih izvora i empirijskih istraživanja, opravdana je postavka, da je u školama nužno afirmirati pedagošku službu kao conditio sine qua non suvremene kvalitetne škole. Neke od temeljnih teleologijsko taksinomnih sastavnica djelatnosti pedagoških službi jesu participacija u znanstveno-istraživačkim projektima, transfer i aplikacija stručnih i znanstvenih spoznaja u funkcioniranju škole, uvođenje pedagogijskih inovacija sa zadaćama: prevladavanje krize, izgradnja suvremene škole i postizanja željene kvalitete. Da bi se to ostvarilo, nužno je: formirati te službe, veća osposobljenost pedagoga na dodiplomskoj i poslijediplomskoj razini etc.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija