Pregled bibliografske jedinice broj: 1026797
Komparativna analiza financijskih izvještaja odabranih agencija za promidžbu
Komparativna analiza financijskih izvještaja odabranih agencija za promidžbu // 4th International Scientific and Professional Conference CRODMA 2019, Book of Papers, THEME:MARKETING 4.0
Varaždin, Hrvatska, 2019. str. 155-166 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1026797 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komparativna analiza financijskih izvještaja odabranih agencija za promidžbu
(Comparative analysis of financial statements for selected advertising agencies)
Autori
Keglević Kozjak, Suzana ; Keleković, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
4th International Scientific and Professional Conference CRODMA 2019, Book of Papers, THEME:MARKETING 4.0
/ - , 2019, 155-166
Skup
4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 11.10.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Agencije za promidžbu ; Oglašavanje ; Financijski izvještaji ; Financijski pokazatelji ; Komparativna analiza
(Advertising agency ; Advertising ; Financial statements ; Financial indicators ; Comparative analysis)
Sažetak
Imajući na umu da je, u aktualnim uvjetima, uspješan poslovni pothvat nezamisliv bez kvalitetne promidžbe, u radu se postavlja pitanje o efikasnosti i stabilnosti poslovanja većih promidžbenih poduzeća u Republici Hrvatskoj. Kako bi se ispitala efikasnost i stabilnost, provedena je analiza poslovanja svih srednje velikih poduzeća čija registrirana djelatnost, prema Odluci o nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti 2007., pripada u razred 73.11 pod nazivom Agencije za promidžbu (reklamu i propagandu). U radu komparativna analiza financijskih izvještaja je primarno temeljena na razmatranju ključnih kategorija bilance i računa dobiti i gubitka te izračunima financijskih pokazatelja za razdoblje od 2014. do 2018. godine. Rezultati provedene komparativne analize pokazuju da promatrane agencije za promidžbu karakteriziraju visoki udjeli kratkotrajne imovine i kratkoročnih obveza te većina njih ukupnu imovinu financira iz tuđih izvora. U većini promatranih agencija profitabilnost se temelji na većoj aktivnosti u odnosu na postignute marže profita. Temeljni zaključci izvedeni iz komparativne analize ukazuju da od promatranih agencija 75% je onih koji posluju efikasno i stabilno, a preostale agencije iz uzorka se mogu ubrojiti u neefikasna i nestabilna poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Suzana Keglević Kozjak
(autor)