Pregled bibliografske jedinice broj: 1026756
Teniske igraonice kao primjer uključivanja djece predškolske i mlađe školske dobi u organizirani oblik tjelesne aktivnosti
Teniske igraonice kao primjer uključivanja djece predškolske i mlađe školske dobi u organizirani oblik tjelesne aktivnosti // Kondicijska priprema sportaša 2019 / Milanovć, Luka ; Wertheimer, Vlatka ; Jukić, Igor (ur.).
Zagreb: Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Udruga kondicijskih trenera Hrvatske, 2019. str. 273-276 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1026756 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teniske igraonice kao primjer uključivanja djece predškolske i mlađe školske dobi u organizirani oblik tjelesne aktivnosti
(Tennis playrooms as an example of involving preschool and young children in organized physical activity)
Autori
Paripović, Tomislav ; Bilić, Zlatan ; Barbaros Tudor, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Kondicijska priprema sportaša 2019
/ Milanovć, Luka ; Wertheimer, Vlatka ; Jukić, Igor - Zagreb : Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Udruga kondicijskih trenera Hrvatske, 2019, 273-276
Skup
17. godišnja međunarodna konferencija "Kondicijska priprema sportaša 2019."
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.02.2019. - 23.02.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
tenis ; igraonice ; tjelesna aktivnost ; djeca
(tennis ; playrooms ; physical activity ; children)
Sažetak
Ljudsko je tijelo stvoreno za kretanje, a tjelesna aktivnost nužna je za rad organa i čitavih organskih sustava. Brojna istraživanja govore o vrijednostima tjelesne aktivnosti i njenog utjecaja na rast i razvoj djece predškolske, ali i školske dobi. Vrlo je važno da djeca već od najranije dobi usvajaju navike kretanja i bavljenja različitim tjelesnim aktivnostima. Djeca kroz kretanje, igru i istraživanje okoline razvijaju motoričke sposobnosti koje će kasnije, u odrasloj dobi, biti nužne za svladavanje različitih problemskih situacija. Kada govorimo o djeci predškolske i mlađe školske dobi, igra je i dalje jak stimulans i pokretačka snaga koja potiče na tjelesnu aktivnost. Razvojem motoričkih sposobnosti djeca stječu samopouzdanje i spremna su ispitivati svoje sposobnosti te si postavljaju nove granice. U predškolskoj i mlađoj školskoj dobi djeca relativno lako usvajaju i usavršavaju složenija motorička znanja, a razlog tomu su povoljniji odnosi između morfoloških dimenzija i koordinacije. Upravo je to vrijeme idealno za uključivanje djeteta u neku vrstu sportske igraonice pa tako i teniske igraonice. Prema Milanoviću (2013), izbor djece se za neke sportove provodi ranije, a za neke kasnije, a to ovisi o specifičnostima sporta, o njegovim energetskim i tehničko-taktičkim zahtjevima. Milanović (2013) dodaje kako je orijentacijski rok za početak sustavnog treninga u tenisu između 7. i 9. godine. Temeljem navedenog, teniska igraonica predstavlja prikladan program za uključivanje djece predškolske i mlađe školske dobi u organizirani oblik tjelesne aktivnosti, koji će poslužiti kao izvrsna podloga prije početka sustavnog treninga u tenisu. Teniska igraonica će kroz igru i na zabavan način, prije svega, pozitivno utjecati na zdravlje djeteta te pravilan i skladan razvoj bazičnih motoričkih sposobnosti, a pritom će također postupno upoznavati dijete s osnovama teniske igre.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb