Pregled bibliografske jedinice broj: 1026745
Politička komunikacija putem interneta – funkcionalna i moralna dimenzija
Politička komunikacija putem interneta – funkcionalna i moralna dimenzija // Obnovljeni život : časopis za religioznu kulturu, 69 (2014), 4; 447-460 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1026745 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Politička komunikacija putem interneta – funkcionalna i moralna dimenzija
(Political communication via the Internet - a functional and moral dimension)
Autori
Haramija, Predrag
Izvornik
Obnovljeni život : časopis za religioznu kulturu (0351-3947) 69
(2014), 4;
447-460
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
politička komunikacija, izborna kampanja, internet, društvene mreže, etika, moral
(political communication, election campaign, the Internet, social network, ethics, morals)
Sažetak
U radu se istražuje koliko se i kako u izbornim kampanjama internet rabi u svijetu i u Hrvatskoj, u kojoj mjeri utječe na informiranje birača i kako bi ga trebalo učinkovito rabiti. Prosuđuje se i kako moralno ispravno rabiti internet u političkoj komunikaciji. Internet odlikuje mogućnost dvosmjerne komunikacije i preduvjet je dobre političke komunikacije uporaba interneta kao sredstva kojim se zajednički, kroz dijalog s drugima, kreiraju najbolja politička rješenja. Uz proučavanje dosadašnjih radova na temu, provedeno je i istraživanje kojim je ispitana važnost interneta kao sredstva informiranja birača u gradu Zagrebu. Potvrđene su spoznaje da stranke i kandidati najčešće rabe internet kao sredstvo oglašavanja (jednosmjerne komunikacije). Nasuprot tomu, internet je učinkovit ako se njegov potencijal iskoristi za dvosmjernu komunikaciju. Rabe li stranke internet na taj način, ostvarit će bolju stranačku mobilizaciju, a i pridonijeti većoj izbornoj participaciji. I moralna prosudba političke komunikacije putem interneta pokazuje da treba težiti dvosmjernoj komunikaciji političara s građanima. Naravno, ta se komunikacija mora odvijati na način ravnopravnoga, iskrenoga i odgovornoga dijaloga koji se, poštujući dostojanstvo ljudske osobe, vodi s ciljem općega dobra.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Predrag Haramija
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus