Pregled bibliografske jedinice broj: 1026645
Poglavlja iz didaktike matematike
Poglavlja iz didaktike matematike. Zagreb: Element, 2019 (monografija)
CROSBI ID: 1026645 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poglavlja iz didaktike matematike
(Chapters from didactics of mathematics)
Autori
Kadum, Sandra ; Kadum, Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Element
Grad
Zagreb
Godina
2019
Stranica
224
ISBN
978-953-197-504-9
Ključne riječi
didaktika matematike, matematika, nastava matematike
(didactics of mathematics, mathematics, mathematics teaching)
Sažetak
U knjizi se obrađuju neka temeljna pitanja didaktike matematike u kontekstu problematike matematičkog odgojanja i obrazovanja, matematičkog učenja i poučavanja kao složenih i dinamičkih procesa. U jedanaest strukturiranih poglavlja izloženih u ovoj knjizi posebno su obrađena sljedeća pitanja: Uvodna razmatra ; Uloga i značaj matematike u suvremenom svijetu te odgoju i obrazovanju ; Didaktička načela u nastavi matematike ; Socijalne forme rada u nastavi matematike ; Metode rada u nastavi matematike, nastavni oblici i pojedinosti, nastavni logički postupci ; Mediji u nastavi matematike ; Planiranje i programiranje u nastavi matematike ; Artikulacija (strukturiranje) nastave matematike ; Matematički za¬daci u procesu matematičkog obrazovanja ; Nastava matematike i učenici s posebnim potrebama te Ocjenjivanje i vrednovanje učeničkih postignuća u nastavi matematike. Nastojali smo da sadržaji poglavlja didaktike matematike budu dovoljno instruktivni i da omoguće samostalan rad, ali da pritom ne ograničavaju kreativne sposobnosti, da svatko u skladu sa svojim mogućnostima i stvaralačkim sposobnostima kreira pripremu temeljnih didaktičkih aspekata neponovljivih situacija učenja i poučavanja. Pitanja obrađena u ovoj knjizi zahtjevaju kritičko preispitivanje znanstvene, pedagoške i didaktičke teorije ali i odgojno-obrazovne prakse kako ne bi, zbog neobazrive analize obrađenih i izloženih pitanja, došlo do redukcijskih spoznaja, neutemeljenih zaključaka i pojednostavnjenih didaktičkih rješenja. Ova je knjiga usmjerena, naime, pokušaju definiranja i pojašnjavanja temeljnih pojmova didaktike matematike i kritičnom prikazu radi lakšeg snalaženja u vrlo složenim i zahtjevnim pitanjima didaktike matematike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli