Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1026645

Poglavlja iz didaktike matematike


Kadum, Sandra; Kadum, Vladimir
Poglavlja iz didaktike matematike. Zagreb: Element, 2019 (monografija)


CROSBI ID: 1026645 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poglavlja iz didaktike matematike
(Chapters from didactics of mathematics)

Autori
Kadum, Sandra ; Kadum, Vladimir

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Element

Grad
Zagreb

Godina
2019

Stranica
224

ISBN
978-953-197-504-9

Ključne riječi
didaktika matematike, matematika, nastava matematike
(didactics of mathematics, mathematics, mathematics teaching)

Sažetak
U knjizi se obrađuju neka temeljna pitanja didaktike matematike u kontekstu problematike matematičkog odgojanja i obrazovanja, matematičkog učenja i poučavanja kao složenih i dinamičkih procesa. U jedanaest strukturiranih poglavlja izloženih u ovoj knjizi posebno su obrađena sljedeća pitanja: Uvodna razmatra ; Uloga i značaj matematike u suvremenom svijetu te odgoju i obrazovanju ; Didaktička načela u nastavi matematike ; Socijalne forme rada u nastavi matematike ; Metode rada u nastavi matematike, nastavni oblici i pojedinosti, nastavni logički postupci ; Mediji u nastavi matematike ; Planiranje i programiranje u nastavi matematike ; Artikulacija (strukturiranje) nastave matematike ; Matematički za¬daci u procesu matematičkog obrazovanja ; Nastava matematike i učenici s posebnim potrebama te Ocjenjivanje i vrednovanje učeničkih postignuća u nastavi matematike. Nastojali smo da sadržaji poglavlja didaktike matematike budu dovoljno instruktivni i da omoguće samostalan rad, ali da pritom ne ograničavaju kreativne sposobnosti, da svatko u skladu sa svojim mogućnostima i stvaralačkim sposobnostima kreira pripremu temeljnih didaktičkih aspekata neponovljivih situacija učenja i poučavanja. Pitanja obrađena u ovoj knjizi zahtjevaju kritičko preispitivanje znanstvene, pedagoške i didaktičke teorije ali i odgojno-obrazovne prakse kako ne bi, zbog neobazrive analize obrađenih i izloženih pitanja, došlo do redukcijskih spoznaja, neutemeljenih zaključaka i pojednostavnjenih didaktičkih rješenja. Ova je knjiga usmjerena, naime, pokušaju definiranja i pojašnjavanja temeljnih pojmova didaktike matematike i kritičnom prikazu radi lakšeg snalaženja u vrlo složenim i zahtjevnim pitanjima didaktike matematike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Sandra Kadum (autor)

Avatar Url Vladimir Kadum (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kadum, Sandra; Kadum, Vladimir
Poglavlja iz didaktike matematike. Zagreb: Element, 2019 (monografija)
Kadum, S. & Kadum, V. (2019) Poglavlja iz didaktike matematike. Zagreb, Element.
@book{book, author = {Kadum, Sandra and Kadum, Vladimir}, year = {2019}, pages = {224}, keywords = {didaktika matematike, matematika, nastava matematike}, isbn = {978-953-197-504-9}, title = {Poglavlja iz didaktike matematike}, keyword = {didaktika matematike, matematika, nastava matematike}, publisher = {Element}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Kadum, Sandra and Kadum, Vladimir}, year = {2019}, pages = {224}, keywords = {didactics of mathematics, mathematics, mathematics teaching}, isbn = {978-953-197-504-9}, title = {Chapters from didactics of mathematics}, keyword = {didactics of mathematics, mathematics, mathematics teaching}, publisher = {Element}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font