Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1026574

Interaktivna radionica za liječnike: povezanost učenja zasnovanog na rješavanju problema i učinkovite procjene radne sposobnosti pacijenata


Žaja, Roko; Brborović, Hana
Interaktivna radionica za liječnike: povezanost učenja zasnovanog na rješavanju problema i učinkovite procjene radne sposobnosti pacijenata // 7. hrvatski kongres medicine rada s međunarodnim sudjelovanjem. Medicina rada nakon 2020. / Mustajbegović, Jadranka ; Macan, Jelena (ur.).
Pula, Hrvatska, 2019. str. 57-58 (radionica, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1026574 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interaktivna radionica za liječnike: povezanost učenja zasnovanog na rješavanju problema i učinkovite procjene radne sposobnosti pacijenata
(Interactive workshop for medical doctors: problem-based learning and efficient assessment of patient’s work ability)

Autori
Žaja, Roko ; Brborović, Hana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
7. hrvatski kongres medicine rada s međunarodnim sudjelovanjem. Medicina rada nakon 2020. / Mustajbegović, Jadranka ; Macan, Jelena - , 2019, 57-58

ISBN
978-953-7959-83-8

Skup
7.hrvatski kongres medicine rada s međunarodnim sudjelovanjem ''Medicina rada''

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 09.10.2019. - 13.10.2019

Vrsta sudjelovanja
Radionica

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
izobrazba ; medicina rada i sportska medicina ; učenje temeljeno na rješavanju problema
(education ; occupational health and sports medicine, problem based learning)

Sažetak
Nastava iz medicine rada i sporta odvija se na šestoj godini Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i podijeljena je na predavanja, seminare i vježbe. Studenti su obvezni ročitati i naučiti sadržaj udžbenika radi potrebne spremnosti za nastavu i ispit. Ipak, poznato je da izdavanjem medicinskih udžbenika mnogi podatci koji se tek tiskaju, vrlo brzo postanu zastarjeli. Danas studenti i nastavnici imaju olakšan pristup internetu kao ključnom izvoru sadržaja modernog poučavanja. Uobičajeno je koristiti internet radi stjecanja dodatnih informacija, ali danas postoji potreba za pretraživanjem tih informacija tijekom pripreme i odvijanja nastave. Stoga povećanjem uporabe digitalne tehnologije, naš pristup poučavanju kao i naša očekivanja od studenata trebaju se mijenjati. Naime, nove generacije studenata koriste tehnologiju već na početku obrazovnog procesa. Način na koji educiramo studente mora biti temeljen na fundamentalnim principima te najnovijim informacijama koje su razumljive novim generacijama. Dakle, ex- cathedra poučavanje i pasivni angažman sudionika nastave više nisu adekvatne metode poučavanja. Preporučamo novi pristup koji će među studentima pospješiti pripremljenost, učenje, sudjelovanje na nastavi, kao i odlučnost u rješavanju jasnih i kratkih individualnih zadataka čija rješenja jednako pridonose rješavanju zadanog timskog problema. Ova radionica objasnit će bit studentskih modula zasnovanih na rješavanju problema, a sudionici će imati prigodu okušati se u navedenim studentskim vježbama. Zainteresirani pojedinci bit će slučajnim odabirom raspoređeni u timove koji trebaju riješiti specifični zadatak, odgovoriti na pitanja i ocijeniti radnu sposobnost. Sudionici će među sobom odabrati voditelja tima koji će koordinirati njihov rad i pomoći im u rješavanju slučaja. Sva pojedinačna rješenja problema zapisat će se na predviđeni obrazac nakon pretraživanja interneta u zadanom razdoblju nakon čega će se pokrenuti raspravaa. Naime, timovi će simultano rješavati svoje timske zadatke i podijeliti svoje mišljenje nakon rješavanja slučaja uz čitanje točnih odgovora. Voditelj radionice moderirat će diskusiju i zaključiti s rješenjima u hrvatskom medicinsko-pravnom kontekstu ukazujući na eventualno bolja rješenja ohrabrujući kolege na neprestanu analizu vlastitog posla s ciljem postizanja kvalitetnijih standardiziranih postupaka u procjeni radne sposobnosti pacijenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Medicinski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Hana Brborović (autor)

Avatar Url Roko Žaja (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Žaja, Roko; Brborović, Hana
Interaktivna radionica za liječnike: povezanost učenja zasnovanog na rješavanju problema i učinkovite procjene radne sposobnosti pacijenata // 7. hrvatski kongres medicine rada s međunarodnim sudjelovanjem. Medicina rada nakon 2020. / Mustajbegović, Jadranka ; Macan, Jelena (ur.).
Pula, Hrvatska, 2019. str. 57-58 (radionica, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Žaja, R. & Brborović, H. (2019) Interaktivna radionica za liječnike: povezanost učenja zasnovanog na rješavanju problema i učinkovite procjene radne sposobnosti pacijenata. U: Mustajbegović, J. & Macan, J. (ur.)7. hrvatski kongres medicine rada s međunarodnim sudjelovanjem. Medicina rada nakon 2020..
@article{article, author = {\v{Z}aja, Roko and Brborovi\'{c}, Hana}, year = {2019}, pages = {57-58}, keywords = {izobrazba, medicina rada i sportska medicina, u\v{c}enje temeljeno na rje\v{s}avanju problema}, isbn = {978-953-7959-83-8}, title = {Interaktivna radionica za lije\v{c}nike: povezanost u\v{c}enja zasnovanog na rje\v{s}avanju problema i u\v{c}inkovite procjene radne sposobnosti pacijenata}, keyword = {izobrazba, medicina rada i sportska medicina, u\v{c}enje temeljeno na rje\v{s}avanju problema}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{Z}aja, Roko and Brborovi\'{c}, Hana}, year = {2019}, pages = {57-58}, keywords = {education, occupational health and sports medicine, problem based learning}, isbn = {978-953-7959-83-8}, title = {Interactive workshop for medical doctors: problem-based learning and efficient assessment of patient’s work ability}, keyword = {education, occupational health and sports medicine, problem based learning}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font