Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1026418

Uloga učitelja u razvijanju ekološkog mišljenja u nastavi likovne kulture


Barun, Marina
Uloga učitelja u razvijanju ekološkog mišljenja u nastavi likovne kulture, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 1026418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga učitelja u razvijanju ekološkog mišljenja u nastavi likovne kulture
(The role of the teacher in developing ecological thinking in the teaching of Art)

Autori
Barun, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
30.09

Godina
2019

Stranica
53

Mentor
Bogut, Irella

Neposredni voditelj
Kujundžić, Goran

Ključne riječi
ekološko mišljenje, nastava Likovne kulture, uloga učitelja
(ecological thinking, Art teaching, teacher role)

Sažetak
Razvoj ekološkog mišljenja učenika osigurava stvaranje pozitivnog sustava vrijednosti prema zaštiti okoliša i prirode. Nastava Likovne kulture omogućuje razvoj ekološke svijesti i mišljenja učenika čiju glavnu ulogu voditelja obnaša učitelj kao ekološki kompetentna i osviještena osoba. U ovom se diplomskom radu definiraju ekološka svijest, ekološki sadržaji i ekološke likovne aktivnosti koje pozitivno utječu na razvoj ekološkog mišljenja učenika. Također, predloženi su i mogući načini razvijanja ekološke osviještenosti s obzirom na teme nastave Likovne kulture. Ovaj diplomski rad za cilj ima utvrditi kakvu ulogu učitelji zauzimaju u razvijanju ekološkog mišljenja učenika u nastavi Likovne kulture. Istraživanje provedeno upitnikom pokazalo je razvijaju li učitelji ekološko mišljenje učenika u nastavi Likovne kulture te kakav je njihov stav u vezi s razvijanjem ekološkog mišljenja učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Likovne umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Goran Kujundžić (mentor)

Avatar Url Irella Bogut (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Barun, Marina
Uloga učitelja u razvijanju ekološkog mišljenja u nastavi likovne kulture, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Barun, M. (2019) 'Uloga učitelja u razvijanju ekološkog mišljenja u nastavi likovne kulture', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Barun, Marina}, year = {2019}, pages = {53}, keywords = {ekolo\v{s}ko mi\v{s}ljenje, nastava Likovne kulture, uloga u\v{c}itelja}, title = {Uloga u\v{c}itelja u razvijanju ekolo\v{s}kog mi\v{s}ljenja u nastavi likovne kulture}, keyword = {ekolo\v{s}ko mi\v{s}ljenje, nastava Likovne kulture, uloga u\v{c}itelja}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Barun, Marina}, year = {2019}, pages = {53}, keywords = {ecological thinking, Art teaching, teacher role}, title = {The role of the teacher in developing ecological thinking in the teaching of Art}, keyword = {ecological thinking, Art teaching, teacher role}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font