Pregled bibliografske jedinice broj: 1026418
Uloga učitelja u razvijanju ekološkog mišljenja u nastavi likovne kulture
Uloga učitelja u razvijanju ekološkog mišljenja u nastavi likovne kulture, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1026418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga učitelja u razvijanju ekološkog mišljenja u nastavi likovne kulture
(The role of the teacher in developing ecological thinking in the teaching of Art)
Autori
Barun, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
30.09
Godina
2019
Stranica
53
Mentor
Bogut, Irella
Neposredni voditelj
Kujundžić, Goran
Ključne riječi
ekološko mišljenje, nastava Likovne kulture, uloga učitelja
(ecological thinking, Art teaching, teacher role)
Sažetak
Razvoj ekološkog mišljenja učenika osigurava stvaranje pozitivnog sustava vrijednosti prema zaštiti okoliša i prirode. Nastava Likovne kulture omogućuje razvoj ekološke svijesti i mišljenja učenika čiju glavnu ulogu voditelja obnaša učitelj kao ekološki kompetentna i osviještena osoba. U ovom se diplomskom radu definiraju ekološka svijest, ekološki sadržaji i ekološke likovne aktivnosti koje pozitivno utječu na razvoj ekološkog mišljenja učenika. Također, predloženi su i mogući načini razvijanja ekološke osviještenosti s obzirom na teme nastave Likovne kulture. Ovaj diplomski rad za cilj ima utvrditi kakvu ulogu učitelji zauzimaju u razvijanju ekološkog mišljenja učenika u nastavi Likovne kulture. Istraživanje provedeno upitnikom pokazalo je razvijaju li učitelji ekološko mišljenje učenika u nastavi Likovne kulture te kakav je njihov stav u vezi s razvijanjem ekološkog mišljenja učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Likovne umjetnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek