Pregled bibliografske jedinice broj: 1026303
Ekologija kao poticaj za estetsko izražavanje u likovnoj kulturi
Ekologija kao poticaj za estetsko izražavanje u likovnoj kulturi // Djetinjstvo, razvoj i odgoj / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2003. str. 67-70
CROSBI ID: 1026303 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ekologija kao poticaj za estetsko izražavanje u likovnoj kulturi
(Ecology as an Impetus for Aesthetic Expression in Visual Arts)
Autori
Brajčić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Djetinjstvo, razvoj i odgoj
Urednik/ci
Bacalja, Robert
Izdavač
Sveučilište u Zadru
Grad
Zadar
Godina
2003
Raspon stranica
67-70
ISBN
953-99229-1-7
Ključne riječi
ekologija, likovna kultura, učenik, odgoj, obrazovanje
(ecology, visual art, student, education)
Sažetak
Ekologijska kultura i ekologijski odgoj, kao njezin integralni dio, podrazumijeva sticanje znanja i razvijanje sposobnosti i učeničkih stavova o ekologijskim procesima i zakonitostima u okolini, upoznavanje čovjekova djelovanja na okoliš i ispravan odnos prema prirodi. U Republici Hrvatskoj ekologijski odgoj i odgoj za zaštitu okoliša ostvaruju se kao nastavno načelo. Kao takav ugrađen je u nastavne sadržaje gotovo svih predmeta, napose likovne kulture. U predmetu likovna kultura ekologijski odgoj se ostvaruje uz redovitu nastavu likovnim poticajima koji sadrže ekološku komponentu. Percipirajući istovremeno likovni i eko-problem, učenici razvijaju ne samo likovnu, već i ekološku osjetljivost. Ekologijski odgoj koji se u školi provodi organiziranim oblicima rada, svakako ima najviše efekta, ali ga je potrebno ugraditi u sve segmente neposrednog rada s učenicima, da bi u takvom tretmanu postao prirodna potreba svakog pojedinca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Likovne umjetnosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)