Pregled bibliografske jedinice broj: 1026185
Može li uporaba čestičnog crteža u početnom poučavanju kemije unaprijediti konceptualno razumijevanje jednadžbe kemijske reakcije?
Može li uporaba čestičnog crteža u početnom poučavanju kemije unaprijediti konceptualno razumijevanje jednadžbe kemijske reakcije? // 3. hrvatska konferencija o kemijskom obrazovanju
Split, Hrvatska, 2016. str. 27-28 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1026185 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Može li uporaba čestičnog crteža u početnom
poučavanju kemije unaprijediti konceptualno
razumijevanje jednadžbe kemijske reakcije?
(Can the usage of particle drawing in initial
chemistry teaching improve the conceptual
understanding of the chemical equation)
Autori
Šimičić, Sanda ; Mrvoš-Sermek, Draginja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, prošireni sažetak, znanstveni
Skup
3. hrvatska konferencija o kemijskom obrazovanju
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 02.11.2016. - 05.11.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
čestični crtež, chemistry education
(particulate drawing, kemijsko obrazovanje)
Sažetak
Svrha opisanog istraživanja bila je utvrditi kako primjena čestičnog crteža tijekom poučavanjadijela sadržaja o veodenim otopinama kiselina, baza i soli utječe na kvalitetu znanja o jednadžbi kemiske reakcije učenika osmih razreda osnovne škole. U zadatcima predtesta nije utvrđena statistički značajna razlika u kvaliteti znanja između eksperimentalne i kontrolne skupine uočeno je nerazlikovanje reakcijskog sustava i jednadžbe kemijske reakcije (jedinične pretvorbe).rezultati χ2 - testa i t-testa u zadatcima završnog testa pokazali su da je konceptualno razumijevanje učenika eksperimentalne skupine statistički značajno bolje u odnosu na kontrolnu skupinu,
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kemija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb