Pregled bibliografske jedinice broj: 1026132
Zadovoljstvo turista destinacijom: primjer korisnika niskobudžetnih zračnih prijevoznika u Zadarskoj županiji
Zadovoljstvo turista destinacijom: primjer korisnika niskobudžetnih zračnih prijevoznika u Zadarskoj županiji // Acta turistica, 31 (2019), 1; 35-68 doi:10.22598/at/2019.31.1.35 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1026132 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo turista destinacijom: primjer
korisnika niskobudžetnih zračnih prijevoznika u
Zadarskoj županiji
(Tourist Satisfaction with a Destination: Evidence
from Low Cost Carrier Users in Zadar County)
Autori
Vidić, Gabrijela ; Krce Miočić, Božena ; Žnidar, Krešimir
Izvornik
Acta turistica (0353-4316) 31
(2019), 1;
35-68
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
niskobudžetni zračni prijevoznici, zadovoljstvo turista, turistička destinacija, lojalnost turista, Zadarska županija
(:low cost carriers, tourist satisfaction, tourism destination, tourist loyalty, Zadar County)
Sažetak
Zadovoljstvo turista, spremnost na davanje preporuke i povratak u destinaciju predstavljaju temeljne ciljeve turističke destinacije. Poboljšanju dostupnosti destinacije pridonijeli su i niskobudžetni zračni prijevoznici koji svojim poslovnim modelom dovode do snižavanja cijene i privlače nove segmente turista. Njihov koncept uključuje odabire manjih zračnih luka kako bi osigurali visok stupanj iskoristivosti zrakoplova smanjenjem vremena čekanja zrakoplova i smanjenjem vlastitih troškova. Zračna luka Zadar na razini Hrvatske zadovoljava sve zahtjeve ovog segmenta zračnog prometa, a vođeni željom za osvajanjem udaljenijih europskih tržišta Velike Britanije i Skandinavskih zemalja, Zadarska županija odlučila je privući najvećeg niskobudžetnog prijevoznika Ryanair. Cilj je ovog rada analizirati zadovoljstvo korisnika niskobudžetnih zračnih prijevoznika Zadarskom županijom analizom zadovoljstva pojedinačnim elementima turističke ponude Zadarske županije i ukupnog zadovoljstva destinacijom te utvrditi koliko zadovoljstvo korisnika utječe na želju za preporukom destinacije i povratkom u istu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
- EconLit