Pregled bibliografske jedinice broj: 1025955
Kineziološka aktivnost i slobodno vrijeme djece predškolske dobi
Kineziološka aktivnost i slobodno vrijeme djece predškolske dobi // 9.međunarodna konferencija ''Sportske nauke i zdravlje'' “Sports Science and Health” / Bajrić, Osmo ; Nićin, Đorđe (ur.).
Banja Luka: Panevropski univerzitet Apeiron, 2019. str. 339-345 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1025955 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kineziološka aktivnost i slobodno vrijeme djece predškolske dobi
(KINESIOLOGICAL ACTIVITY AND FREE TIME PRESCHOOL CHILDREN)
Autori
Badrić, Marko ; Vlahov, Darjan ; Pušić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
9.međunarodna konferencija ''Sportske nauke i zdravlje'' “Sports Science and Health”
/ Bajrić, Osmo ; Nićin, Đorđe - Banja Luka : Panevropski univerzitet Apeiron, 2019, 339-345
ISBN
978-99976-34-46-7
Skup
9. međunarodna konferencija ‘’Sportske nauke i zdravlje’’
Mjesto i datum
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 15.03.2019
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
djeca, tjelesna aktivnost, predškolske ustanove, slobodno vrijeme
(children, physical activity, preschool, leisure time)
Sažetak
Tjelesna aktivnost djece i mladih jedan je od osnovnih preduvjeta njihovog pravilnog rasta i razvoja. Brojna domaća i svjetska istraživanja potvrđuju kako je prosječna tjelesna aktivnost djece i mladih u opadanju, a povećava se vrijeme provedeno u aktivnostima koje ne zahtijevaju nikakav tjelesni napor. Djeca ni svoje slobodno vrijeme ne provode više u tjelesnim aktivnostima, već u korištenju naprednih tehnologija koje ih okružuju. Takvo stanje uzrokovat će dalekosežne zdravstvene posljedice. Odgojno obrazovni sustav jedno je od rješenja ovog problema, posebno dok su djeca predškolskog uzrasta. Upravo zbog toga važno je uvrstiti organiziranu tjelesnu aktivnost u kurikulumske dokumente i to na način da se ona provodi barem 60 minuta dnevno u predškolskim ustanovama. Drugi bitan aspekt djelovanja mora se usmjeriti prema radu s roditeljima. Sinergija roditelja i predškolske ustanove najbolji je način za djelovanje s ciljem stjecanja kinezioloških kompetencija djece predškolske dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb