Pregled bibliografske jedinice broj: 1025554
Učenje i podučavanje povijesti umjetnosti u digitalno doba
Učenje i podučavanje povijesti umjetnosti u digitalno doba // 140 godina podučavanja povijesti umjetnosti na Sveučilištu u Zagrebu / Alviž, Josipa ; Botica, Dubravka ; Magaš Bilandžić, Lovorka ; Šourek, Danko (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 7-7 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1025554 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje i podučavanje povijesti umjetnosti u
digitalno doba
(Teaching history of art in the digital age)
Autori
Alviž, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
140 godina podučavanja povijesti umjetnosti na Sveučilištu u Zagrebu
/ Alviž, Josipa ; Botica, Dubravka ; Magaš Bilandžić, Lovorka ; Šourek, Danko - Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018, 7-7
Skup
Skup 140 godina podučavanja povijesti umjetnosti na Sveučilištu u Zagrebu
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.11.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
digitalna humanistika, digitalna povijest umjetnosti, učenje i poučavanje povijesti umjetnosti
(digital humanities, digital history of art, teaching and learning history of art)
Sažetak
Ubrzani tehnološki razvoj glavni je generator promjena u svim sferama ljudskoga djelovanja te bitno utječe i na nove trendove i mogućnosti u području odgoja i obrazovanja poput personalizacije i individualizacije učenja, multimodalnosti i igrifikacije, problemskoga i projektnoga učenja, open source učenja, cjeloživotnoga i neformalnoga obrazovanja i sl. Stvarna implementacija brojnih novina koje računalna revolucija donosi, a koje se smatraju nezaobilaznim dijelom suvremenoga obrazovanja, predstavlja veliki izazov za sve sudionike obrazovnoga procesa s obzirom da zahtijeva razvijanje kompetencija koje često prelaze granice uže stručnosti pojedinca. Stjecanje ovih kompetencija izravno ovisi o dostupnoj podršci koja uključuje i čvršću međuinstitucionalnu povezanost, odnosno umrežavanje pojedinaca različitih stručnih profila. U izlaganju će se suvremeni obrazovni trendovi te mogućnosti i zahtjevi koje oni donose predstaviti kroz prizmu učenja i podučavanja povijesti umjetnosti na visokoškolskoj i srednjoškolskoj razini, ali i na primjerima neformalnoga on line obrazovanja i open source učenja. S obzirom da povijest umjetnosti od njezina utemeljenja obilježava čvrsta sprega s dostupnim tehnološkim izumima, kako u istraživačkom, odnosno metodološkom smislu, tako i u edukativnom pogledu, u izlaganju će se osvijetliti nove mogućnosti preplitanja struke i tehnologije u domeni obrazovanja na odabranim inozemnim i hrvatskim primjerima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest umjetnosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
IP-2018-01-9364 - Umjetnost i država u Hrvatskoj od prosvjetiteljstva do danas (ASCEP) (Damjanović, Dragan, HRZZ - 2018-01) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Josipa Alviž
(autor)