Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1025335

Izvještavanje o krizi i krizno komuniciranje Agrokora u 2017. godini putem internetskih platformi Večernji.hr i Agrokor.hr


Kanajet, Karlo; Jakopović, Hrvoje
Izvještavanje o krizi i krizno komuniciranje Agrokora u 2017. godini putem internetskih platformi Večernji.hr i Agrokor.hr // Medijska istraživanja, 25 (2019), 1; 55-81 doi:.org/10.22572/mi.25.1.3 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1025335 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izvještavanje o krizi i krizno komuniciranje Agrokora u 2017. godini putem internetskih platformi Večernji.hr i Agrokor.hr
(Izvještavanje o krizi i krizno komuniciranje Agrokora u 2017. godini putem internetskih platformi Večernji.hr i Agrokor.hr)

Autori
Kanajet, Karlo ; Jakopović, Hrvoje

Izvornik
Medijska istraživanja (1330-6928) 25 (2019), 1; 55-81

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
odnosi s javnošću ; krizno komuniciranje ; strategija ; Agrokor ; internetski portali ; korporativne internetske stranice

Sažetak
Krizu organizacije označava situacija u kojoj se narušavaju redovite procedure funkcioniranja, a svaki izlazak iz uobičajenog toka djelovanja može dovesti i do pojačanog interesa medija. Kriza za neke organizacije zapravo počinje u onom trenutku kada je mediji proglase. Slučaj krize koncerna Agrokor u 2017. godini izazvao je veliku pozornost medija. Ovim se radom stoga proučavao slučaj kroz medijsko izvještavanje o Agrokoru na internetskom portalu Večernji.hr, u vrijeme kada se koncern suočavao s krizom izazvanom fi nancijskim problemima. Na taj su se način utvrdila obilježja i odrednice medijskog izvještavanja o Agrokoru i krizi na internetskom portalu Večernji.hr. S druge strane, analiza je obuhvatila službena internetska priopćenja Agrokora na mrežnoj stranici Agrokor.hr kako bi se utvrdilo kako je koncern kroz službene online kanale odgovorio na krizu. Rezultati izvještavanja o slučaju Agrokor i njegovom kriznom komuniciranju daju uvid u obilježja medijskog izvještavanja u slučaju krize ovakvih razmjera i kriznom komuniciranju putem internetskih priopćenja. Istraživanje je pokazalo da se u medijskom portretiranju krize značajan naglasak stavlja na prvog čovjeka organizacije. Tako se na internetskom portalu Večernji.hr u promatranom razdoblju u gotovo svakoj drugoj objavi spominjao osnivač Agrokora Ivica Todorić. Također, više od trećine objava sadržavalo je brojke u kontekstu krize, poput visine duga koncerna. Što se tiče samog Agrokora, rezultati istraživanja pokazali su kako se organizacija u prvoj fazi suočavanja s krizom nije postavila aktivno. Službena internetska priopćenja na mrežnoj stranici Agrokor.hr, koja bi se ticala krize, izostala su, a poruke koje su putem portala Večernji.hr mogle doći do javnosti od strane koncerna sadržavale su elemente poricanja postojanja problema. Kako je kriza postajala sve složenija, Agrokor je bio prisiljen na promjenu komunikacije. Stoga se u drugoj fazi koristio konkretnim strateškim elementima kriznog komuniciranja kao što su sazivanje konferencije za medije, vidljivost prvog čovjeka organizacije, komunikacijska ujednačenost te preimenovanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Karlo Kanajet (autor)

Avatar Url Hrvoje Jakopović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kanajet, Karlo; Jakopović, Hrvoje
Izvještavanje o krizi i krizno komuniciranje Agrokora u 2017. godini putem internetskih platformi Večernji.hr i Agrokor.hr // Medijska istraživanja, 25 (2019), 1; 55-81 doi:.org/10.22572/mi.25.1.3 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Kanajet, K. & Jakopović, H. (2019) Izvještavanje o krizi i krizno komuniciranje Agrokora u 2017. godini putem internetskih platformi Večernji.hr i Agrokor.hr. Medijska istraživanja, 25 (1), 55-81 doi:.org/10.22572/mi.25.1.3.
@article{article, author = {Kanajet, Karlo and Jakopovi\'{c}, Hrvoje}, year = {2019}, pages = {55-81}, DOI = {doi.org/10.22572/mi.25.1.3}, keywords = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, krizno komuniciranje, strategija, Agrokor, internetski portali, korporativne internetske stranice}, journal = {Medijska istra\v{z}ivanja}, doi = {doi.org/10.22572/mi.25.1.3}, volume = {25}, number = {1}, issn = {1330-6928}, title = {Izvje\v{s}tavanje o krizi i krizno komuniciranje Agrokora u 2017. godini putem internetskih platformi Ve\v{c}ernji.hr i Agrokor.hr}, keyword = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, krizno komuniciranje, strategija, Agrokor, internetski portali, korporativne internetske stranice} }
@article{article, author = {Kanajet, Karlo and Jakopovi\'{c}, Hrvoje}, year = {2019}, pages = {55-81}, DOI = {doi.org/10.22572/mi.25.1.3}, keywords = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, krizno komuniciranje, strategija, Agrokor, internetski portali, korporativne internetske stranice}, journal = {Medijska istra\v{z}ivanja}, doi = {doi.org/10.22572/mi.25.1.3}, volume = {25}, number = {1}, issn = {1330-6928}, title = {Izvje\v{s}tavanje o krizi i krizno komuniciranje Agrokora u 2017. godini putem internetskih platformi Ve\v{c}ernji.hr i Agrokor.hr}, keyword = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, krizno komuniciranje, strategija, Agrokor, internetski portali, korporativne internetske stranice} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font