Pregled bibliografske jedinice broj: 1025187
PUBLIC OPINION AS FACTOR OF PUBLIC RELATIONS
PUBLIC OPINION AS FACTOR OF PUBLIC RELATIONS // 29th International Conference / Florijančič, Jože (ur.).
Portorož: Univerza v Mariboru, Slovenija, 2010. str. 1-9 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1025187 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PUBLIC OPINION AS FACTOR OF PUBLIC RELATIONS
Autori
Lacković, Krešimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
29th International Conference
Mjesto i datum
Portorož, Slovenija, 24.03.2010. - 26.03.2010
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Public opinion, public relation, marketing, information
Sažetak
Autor je obavio istraživanje i analizu javnog mijenja teutvrdio metode učunkovitog djelovanja na odnose s javnošću.Posebna pozornost je usmjerena na razumjevanje u konvergenciju u odnosima s javnošću.
Izvorni jezik
Engleski