Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1025187

PUBLIC OPINION AS FACTOR OF PUBLIC RELATIONS


Lacković, Krešimir
PUBLIC OPINION AS FACTOR OF PUBLIC RELATIONS // 29th International Conference / Florijančič, Jože (ur.).
Portorož: Univerza v Mariboru, Slovenija, 2010. str. 1-9 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1025187 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PUBLIC OPINION AS FACTOR OF PUBLIC RELATIONS

Autori
Lacković, Krešimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Skup
29th International Conference

Mjesto i datum
Portorož, Slovenija, 24.03.2010. - 26.03.2010

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Public opinion, public relation, marketing, information

Sažetak
Autor je obavio istraživanje i analizu javnog mijenja teutvrdio metode učunkovitog djelovanja na odnose s javnošću.Posebna pozornost je usmjerena na razumjevanje u konvergenciju u odnosima s javnošću.

Izvorni jezik
Engleski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Krešimir Lacković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lacković, Krešimir
PUBLIC OPINION AS FACTOR OF PUBLIC RELATIONS // 29th International Conference / Florijančič, Jože (ur.).
Portorož: Univerza v Mariboru, Slovenija, 2010. str. 1-9 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Lacković, K. (2010) PUBLIC OPINION AS FACTOR OF PUBLIC RELATIONS. U: Florijančič, J. (ur.)29th International Conference.
@article{article, author = {Lackovi\'{c}, Kre\v{s}imir}, editor = {Florijan\v{c}i\v{c}, J.}, year = {2010}, pages = {1-9}, keywords = {Public opinion, public relation, marketing, information}, title = {PUBLIC OPINION AS FACTOR OF PUBLIC RELATIONS}, keyword = {Public opinion, public relation, marketing, information}, publisher = {Univerza v Mariboru, Slovenija}, publisherplace = {Portoro\v{z}, Slovenija} }
@article{article, author = {Lackovi\'{c}, Kre\v{s}imir}, editor = {Florijan\v{c}i\v{c}, J.}, year = {2010}, pages = {1-9}, keywords = {Public opinion, public relation, marketing, information}, title = {PUBLIC OPINION AS FACTOR OF PUBLIC RELATIONS}, keyword = {Public opinion, public relation, marketing, information}, publisher = {Univerza v Mariboru, Slovenija}, publisherplace = {Portoro\v{z}, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font