Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1025180

KORELACIJA ODNOSA IZMEĐU SPORTAŠA, MEDIJA I PUBLIKE


Lacković, Krešimir
KORELACIJA ODNOSA IZMEĐU SPORTAŠA, MEDIJA I PUBLIKE // SOCIETY & TECHNOLOGY 2015 / Plenković, Mario (ur.).
Opatija: Hrvatsko komunikološko društvo, 2015. str. 1-13 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1025180 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
KORELACIJA ODNOSA IZMEĐU SPORTAŠA, MEDIJA I PUBLIKE
(THE CORRELATION RELATIONSHIP BETWEN ATLETES, MEDIA AND AUDIENCE)

Autori
Lacković, Krešimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

ISBN
978-953-6226-30-6

Skup
SOCIETY & TECHNOLOGY 2015

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.06.2015. - 30.06.2015

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
sportaš, sportska organizacija, publika, ciljana publika, mediji, odnosi s javnošću, društrvene mreže
(athlete, sport organization, audience, target audience, media and audience)

Sažetak
U ovom radu autor objašanjava odnos između sportaša, sportskih klubova, medija i publike.U tom smislu su definirani sudionici i ciklusi komunikacija s ciljem obraćanja ciljanoj publici. Nakon toga su predložene metode i alati poboljšanja komunikacija između navedenih sudionika.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Krešimir Lacković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lacković, Krešimir
KORELACIJA ODNOSA IZMEĐU SPORTAŠA, MEDIJA I PUBLIKE // SOCIETY & TECHNOLOGY 2015 / Plenković, Mario (ur.).
Opatija: Hrvatsko komunikološko društvo, 2015. str. 1-13 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Lacković, K. (2015) KORELACIJA ODNOSA IZMEĐU SPORTAŠA, MEDIJA I PUBLIKE. U: Plenković, M. (ur.)SOCIETY & TECHNOLOGY 2015.
@article{article, author = {Lackovi\'{c}, Kre\v{s}imir}, editor = {Plenkovi\'{c}, M.}, year = {2015}, pages = {1-13}, keywords = {sporta\v{s}, sportska organizacija, publika, ciljana publika, mediji, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, dru\v{s}trvene mre\v{z}e}, isbn = {978-953-6226-30-6}, title = {KORELACIJA ODNOSA IZME\DJU SPORTA\v{S}A, MEDIJA I PUBLIKE}, keyword = {sporta\v{s}, sportska organizacija, publika, ciljana publika, mediji, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, dru\v{s}trvene mre\v{z}e}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lackovi\'{c}, Kre\v{s}imir}, editor = {Plenkovi\'{c}, M.}, year = {2015}, pages = {1-13}, keywords = {athlete, sport organization, audience, target audience, media and audience}, isbn = {978-953-6226-30-6}, title = {THE CORRELATION RELATIONSHIP BETWEN ATLETES, MEDIA AND AUDIENCE}, keyword = {athlete, sport organization, audience, target audience, media and audience}, publisher = {Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font