Pregled bibliografske jedinice broj: 1025180
KORELACIJA ODNOSA IZMEĐU SPORTAŠA, MEDIJA I PUBLIKE
KORELACIJA ODNOSA IZMEĐU SPORTAŠA, MEDIJA I PUBLIKE // SOCIETY & TECHNOLOGY 2015 / Plenković, Mario (ur.).
Opatija: Hrvatsko komunikološko društvo, 2015. str. 1-13 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1025180 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KORELACIJA ODNOSA IZMEĐU SPORTAŠA, MEDIJA I PUBLIKE
(THE CORRELATION RELATIONSHIP BETWEN ATLETES, MEDIA
AND AUDIENCE)
Autori
Lacković, Krešimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
ISBN
978-953-6226-30-6
Skup
SOCIETY & TECHNOLOGY 2015
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.06.2015. - 30.06.2015
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
sportaš, sportska organizacija, publika, ciljana publika, mediji, odnosi s javnošću, društrvene mreže
(athlete, sport organization, audience, target audience, media and audience)
Sažetak
U ovom radu autor objašanjava odnos između sportaša, sportskih klubova, medija i publike.U tom smislu su definirani sudionici i ciklusi komunikacija s ciljem obraćanja ciljanoj publici. Nakon toga su predložene metode i alati poboljšanja komunikacija između navedenih sudionika.
Izvorni jezik
Hrvatski