Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1025019

Učenička percepcija kvalitete nastave u Srednjoj školi Pregrada s posebnim osvrtom na obrazovne programe zdravstvenih djelatnika


Rožaj, Marinela
Učenička percepcija kvalitete nastave u Srednjoj školi Pregrada s posebnim osvrtom na obrazovne programe zdravstvenih djelatnika, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo, Osijek


CROSBI ID: 1025019 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenička percepcija kvalitete nastave u Srednjoj školi Pregrada s posebnim osvrtom na obrazovne programe zdravstvenih djelatnika
(Student perception of classroom quality at Higher-secondary scool Pregrada focusin on health workers' curriculums)

Autori
Rožaj, Marinela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo

Mjesto
Osijek

Datum
28.09

Godina
2019

Stranica
40

Mentor
Topolovčan, Tomislav

Ključne riječi
ispitanici, kvaliteta nastave, učenička percepcija
(respondents, classroom quality, pupil's perception)

Sažetak
Cilj: ispitati razlike u percepciji kvalitete nastave s obzirom na pojedina demografska obilježja učenika kao što su spol, mjesto stanovanja, razred koji pohađaju, završna ocjena prošlog razreda te obrazovni program. Ispitanici i metode: u istraživanju je sudjelovalo 113 učenika Srednje škole Pregrada. Istraživanje je provedeno temeljem anonimnog anketnog upitnika koji je sastavljen od dva dijela: općih demografskih obilježja ispitanika te od 23 tvrdnji skale procjene kvalitete nastave. Rezultati: 14% ispitanika smatra da profesori ne ulažu dovoljno vremena kako bi komentirali njihov rad. Mladići se više slažu s tvrdnjom da imaju dovoljno vremena za razumjeti nastavni sadržaj kojeg uče. Učenici sa sela manje ocjenjuju tvrdnje da ih profesori motiviraju da daju sve od sebe u nastavi. Učenici trećih razreda više ocjenjuju tvrdnje da ih profesori motiviraju. S obzirom na završnu ocjenu prošlog razreda, učenici s ocjenom izvrstan su značajno više ocijenili tvrdnju da profesori naporno rade kako bi svoje predmete učinili zanimljivim. Učenici obrazovnog smjera medicinska sestra/ tehničar opće njege značajno se više slažu s tvrdnjom da im profesori kontinuirano pružaju korisne povratne informacije o tome kako napreduju u određenom predmetu. Zaključak: Veći dio učenika slaže se da ih nastavnici motiviraju te da je uvijek lako doći do informacija koji standard moraju zadovoljiti kako bi savladali određeni predmet. Učenici zdravstvenih smjerova znatno više ocjenjuju rad profesora od ostalih obrazovnih smjerova

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo, Osijek

Profili:

Avatar Url Tomislav Topolovčan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rožaj, Marinela
Učenička percepcija kvalitete nastave u Srednjoj školi Pregrada s posebnim osvrtom na obrazovne programe zdravstvenih djelatnika, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo, Osijek
Rožaj, M. (2019) 'Učenička percepcija kvalitete nastave u Srednjoj školi Pregrada s posebnim osvrtom na obrazovne programe zdravstvenih djelatnika', diplomski rad, diplomski, Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ro\v{z}aj, Marinela}, year = {2019}, pages = {40}, keywords = {ispitanici, kvaliteta nastave, u\v{c}eni\v{c}ka percepcija}, title = {U\v{c}eni\v{c}ka percepcija kvalitete nastave u Srednjoj \v{s}koli Pregrada s posebnim osvrtom na obrazovne programe zdravstvenih djelatnika}, keyword = {ispitanici, kvaliteta nastave, u\v{c}eni\v{c}ka percepcija}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ro\v{z}aj, Marinela}, year = {2019}, pages = {40}, keywords = {respondents, classroom quality, pupil's perception}, title = {Student perception of classroom quality at Higher-secondary scool Pregrada focusin on health workers' curriculums}, keyword = {respondents, classroom quality, pupil's perception}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font