Pregled bibliografske jedinice broj: 1025019
Učenička percepcija kvalitete nastave u Srednjoj školi Pregrada s posebnim osvrtom na obrazovne programe zdravstvenih djelatnika
Učenička percepcija kvalitete nastave u Srednjoj školi Pregrada s posebnim osvrtom na obrazovne programe zdravstvenih djelatnika, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo, Osijek
CROSBI ID: 1025019 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenička percepcija kvalitete nastave u Srednjoj školi Pregrada s posebnim osvrtom na obrazovne programe zdravstvenih djelatnika
(Student perception of classroom quality at Higher-secondary scool Pregrada focusin on health workers' curriculums)
Autori
Rožaj, Marinela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo
Mjesto
Osijek
Datum
28.09
Godina
2019
Stranica
40
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
ispitanici, kvaliteta nastave, učenička percepcija
(respondents, classroom quality, pupil's perception)
Sažetak
Cilj: ispitati razlike u percepciji kvalitete nastave s obzirom na pojedina demografska obilježja učenika kao što su spol, mjesto stanovanja, razred koji pohađaju, završna ocjena prošlog razreda te obrazovni program. Ispitanici i metode: u istraživanju je sudjelovalo 113 učenika Srednje škole Pregrada. Istraživanje je provedeno temeljem anonimnog anketnog upitnika koji je sastavljen od dva dijela: općih demografskih obilježja ispitanika te od 23 tvrdnji skale procjene kvalitete nastave. Rezultati: 14% ispitanika smatra da profesori ne ulažu dovoljno vremena kako bi komentirali njihov rad. Mladići se više slažu s tvrdnjom da imaju dovoljno vremena za razumjeti nastavni sadržaj kojeg uče. Učenici sa sela manje ocjenjuju tvrdnje da ih profesori motiviraju da daju sve od sebe u nastavi. Učenici trećih razreda više ocjenjuju tvrdnje da ih profesori motiviraju. S obzirom na završnu ocjenu prošlog razreda, učenici s ocjenom izvrstan su značajno više ocijenili tvrdnju da profesori naporno rade kako bi svoje predmete učinili zanimljivim. Učenici obrazovnog smjera medicinska sestra/ tehničar opće njege značajno se više slažu s tvrdnjom da im profesori kontinuirano pružaju korisne povratne informacije o tome kako napreduju u određenom predmetu. Zaključak: Veći dio učenika slaže se da ih nastavnici motiviraju te da je uvijek lako doći do informacija koji standard moraju zadovoljiti kako bi savladali određeni predmet. Učenici zdravstvenih smjerova znatno više ocjenjuju rad profesora od ostalih obrazovnih smjerova
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo, Osijek
Profili:
Tomislav Topolovčan
(mentor)