Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1024926

Stavovi učenika prema nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti


Dobrota, Snježana; Conar, Ružica
Stavovi učenika prema nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 64 (2018), 1; 131-139 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1024926 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učenika prema nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti
(Students' Attitudes Towards Music Culture and Musical Art)

Autori
Dobrota, Snježana ; Conar, Ružica

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 64 (2018), 1; 131-139

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
glazbene preferencije ; nastava glazbe ; osnovna škola ; srednja škola ; stavovi
(music preferences ; music lessons ; elementary school ; secondary school ; attitudes)

Sažetak
U radu su istraženi stavovi učenika osnovnih škola i gimnazija prema nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti s obzirom na njihov spol, dob, obiteljsko okruženje, dodatnu glazbenu poduku, preferiranje klasične glazbe te preferencije određenih aktivnosti nastave glazbe. Tijekom istraživanja primijenjen je upitnik općih podataka te upitnik za ispitivanje stavova učenika prema predmetu Glazbena kultura/Glazbena umjetnost. Istraživanje je provedeno na uzorku od 245 učenika trećeg, četvrtog, sedmog i osmog razreda osnovne škole te trećeg i četvrtog razreda gimnazije. Rezultatima ovoga istraživanja potvrđeno je kako gimnazijalci, u odnosu na učenike osnovne škole, provode više vremena dnevno slušajući glazbu. Učenici koji preferiraju klasičnu glazbu i učenici čiji roditelji slušaju klasičnu glazbu imaju pozitivnije stavove prema Glazbenoj kulturi/Glazbenoj umjetnosti. Rezultatima istraživanja potvrđeno je da mlađi učenici, u odnosu na starije, imaju pozitivnije stavove prema nastavi glazbe. Slušanje je aktivnost nastave glazbe koju učenici najviše preferiraju, dok najmanje pozitivne stavove imaju prema glazbenom stvaralaštvu. Nije potvrđena povezanost dodatne glazbene poduke i spola na stavove prema nastavi glazbe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Snježana Dobrota (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Dobrota, Snježana; Conar, Ružica
Stavovi učenika prema nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 64 (2018), 1; 131-139 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Dobrota, S. & Conar, R. (2018) Stavovi učenika prema nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 64 (1), 131-139.
@article{article, author = {Dobrota, Snje\v{z}ana and Conar, Ru\v{z}ica}, year = {2018}, pages = {131-139}, keywords = {glazbene preferencije, nastava glazbe, osnovna \v{s}kola, srednja \v{s}kola, stavovi}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {64}, number = {1}, issn = {0044-4855}, title = {Stavovi u\v{c}enika prema nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti}, keyword = {glazbene preferencije, nastava glazbe, osnovna \v{s}kola, srednja \v{s}kola, stavovi} }
@article{article, author = {Dobrota, Snje\v{z}ana and Conar, Ru\v{z}ica}, year = {2018}, pages = {131-139}, keywords = {music preferences, music lessons, elementary school, secondary school, attitudes}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {64}, number = {1}, issn = {0044-4855}, title = {Students' Attitudes Towards Music Culture and Musical Art}, keyword = {music preferences, music lessons, elementary school, secondary school, attitudes} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font