Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1024860

Pozicioniranje i postupci brendiranja odjevnih proizvoda na tržište


Zorić, Antonija
Pozicioniranje i postupci brendiranja odjevnih proizvoda na tržište, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 1024860 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pozicioniranje i postupci brendiranja odjevnih proizvoda na tržište
(Positioning and branding of apparel products on the market)

Autori
Zorić, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
30.09

Godina
2019

Stranica
50

Mentor
Novak, Ivan

Ključne riječi
brand, marketing, marketing miks, pozicioniranje proizvoda, brendiranje odjevnih proizvoda
(brand, marketing, marketing mix, product positioning, apparel branding)

Sažetak
Tema ovog završnog rada je teorijski pristup pozicioniranju i postupcima brendiranja proizvoda na tržištu. Rad prvo prezentira teorijske spoznaje usko vezane za definicije brenda, procesa brendiranja, marketinga i elemenata marketing mixa i marketing strategija koje utječu na razvoj poduzeća i njegov plasman na tržištu, a potom ističe važnost procesa izrade odjevnog proizvoda s obzirom na brze promjene modnih trendova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tekstilna tehnologija, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Novak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zorić, Antonija
Pozicioniranje i postupci brendiranja odjevnih proizvoda na tržište, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, Hrvatska
Zorić, A. (2019) 'Pozicioniranje i postupci brendiranja odjevnih proizvoda na tržište', diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Zori\'{c}, Antonija}, year = {2019}, pages = {50}, keywords = {brand, marketing, marketing miks, pozicioniranje proizvoda, brendiranje odjevnih proizvoda}, title = {Pozicioniranje i postupci brendiranja odjevnih proizvoda na tr\v{z}i\v{s}te}, keyword = {brand, marketing, marketing miks, pozicioniranje proizvoda, brendiranje odjevnih proizvoda}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Zori\'{c}, Antonija}, year = {2019}, pages = {50}, keywords = {brand, marketing, marketing mix, product positioning, apparel branding}, title = {Positioning and branding of apparel products on the market}, keyword = {brand, marketing, marketing mix, product positioning, apparel branding}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font