Pregled bibliografske jedinice broj: 1024860
Pozicioniranje i postupci brendiranja odjevnih proizvoda na tržište
Pozicioniranje i postupci brendiranja odjevnih proizvoda na tržište, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, Hrvatska
CROSBI ID: 1024860 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pozicioniranje i postupci brendiranja odjevnih proizvoda na tržište
(Positioning and branding of apparel products on the market)
Autori
Zorić, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet
Mjesto
Zagreb, Hrvatska
Datum
30.09
Godina
2019
Stranica
50
Mentor
Novak, Ivan
Ključne riječi
brand, marketing, marketing miks, pozicioniranje proizvoda, brendiranje odjevnih proizvoda
(brand, marketing, marketing mix, product positioning, apparel branding)
Sažetak
Tema ovog završnog rada je teorijski pristup pozicioniranju i postupcima brendiranja proizvoda na tržištu. Rad prvo prezentira teorijske spoznaje usko vezane za definicije brenda, procesa brendiranja, marketinga i elemenata marketing mixa i marketing strategija koje utječu na razvoj poduzeća i njegov plasman na tržištu, a potom ističe važnost procesa izrade odjevnog proizvoda s obzirom na brze promjene modnih trendova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tekstilna tehnologija, Ekonomija