Pregled bibliografske jedinice broj: 1024833
Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke odjevne industrije
Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke odjevne industrije, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, Hrvatska
CROSBI ID: 1024833 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke odjevne industrije
(The role of market analysis in business planning for firms in garment industry)
Autori
Stiperski, Monika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet
Mjesto
Zagreb, Hrvatska
Datum
17.09
Godina
2019
Stranica
48
Mentor
Novak, Ivan
Ključne riječi
analiza tržišta, odjevna industrija, vrste istraživanja
(market analysis, clothing industry, types of research)
Sažetak
U ovom radu istražen je značaj koji analiza tržišta ima za poslovanje poduzeća, na slučaju poduzeća iz odjevne industrije. Na primjeru nekoliko odabranih poduzeća odjevne industrije analiziran je način i važnost provođenja analize tržišta u planiranju poslovanja i poboljšanju poslovnih rezultata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tekstilna tehnologija, Ekonomija