Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1024833

Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke odjevne industrije


Stiperski, Monika
Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke odjevne industrije, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 1024833 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke odjevne industrije
(The role of market analysis in business planning for firms in garment industry)

Autori
Stiperski, Monika

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
17.09

Godina
2019

Stranica
48

Mentor
Novak, Ivan

Ključne riječi
analiza tržišta, odjevna industrija, vrste istraživanja
(market analysis, clothing industry, types of research)

Sažetak
U ovom radu istražen je značaj koji analiza tržišta ima za poslovanje poduzeća, na slučaju poduzeća iz odjevne industrije. Na primjeru nekoliko odabranih poduzeća odjevne industrije analiziran je način i važnost provođenja analize tržišta u planiranju poslovanja i poboljšanju poslovnih rezultata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tekstilna tehnologija, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Novak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stiperski, Monika
Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke odjevne industrije, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, Hrvatska
Stiperski, M. (2019) 'Uloga analize tržišta u poslovnom planiranju za tvrtke odjevne industrije', diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Stiperski, Monika}, year = {2019}, pages = {48}, keywords = {analiza tr\v{z}i\v{s}ta, odjevna industrija, vrste istra\v{z}ivanja}, title = {Uloga analize tr\v{z}i\v{s}ta u poslovnom planiranju za tvrtke odjevne industrije}, keyword = {analiza tr\v{z}i\v{s}ta, odjevna industrija, vrste istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Stiperski, Monika}, year = {2019}, pages = {48}, keywords = {market analysis, clothing industry, types of research}, title = {The role of market analysis in business planning for firms in garment industry}, keyword = {market analysis, clothing industry, types of research}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font