Pregled bibliografske jedinice broj: 1024815
ULOGA TELEVIZIJE U OGLAŠAVANJU I NJEZIN UTJECAJ NA MLADE
ULOGA TELEVIZIJE U OGLAŠAVANJU I NJEZIN UTJECAJ NA MLADE // OTO 2016 / Lacković, Zlatko (ur.).
Osijek: Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 169-174 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1024815 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ULOGA TELEVIZIJE U OGLAŠAVANJU I NJEZIN UTJECAJ NA
MLADE
(ROLE OF TELEVISION ADVERTISING AND ITS IMPACT ON
YOUTH)
Autori
Lacković, Krešimir ; Knežević, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
OTO 2016
/ Lacković, Zlatko - Osijek : Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016, 169-174
ISBN
978-953-7973-13-1
Skup
ORGANIZACIJA I TEHNOLOGIJA ODRŽAVANJA " OTO 2016 "
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 22.04.2016
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
televizija, oglašavanje, prpagandna poruka, medij.
(television, advertising, propaganda messiges, medium)
Sažetak
U radu je istražena i objašnjena ulaoga televizije i njezin utjecaj na okolinu posebice na mlade.Istraženi su prednosti i nedostaci televizije te njezin utjecaj na okolinu.Posebno je istražen utjecaj internetske televizije.Naglasak je na gledanost i utvrđen utjecaj na mlade.
Izvorni jezik
Hrvatski