Pregled bibliografske jedinice broj: 1024734
Mogućnost implementacije koncepcije marketinga u modnoj odjevnoj industriji
Mogućnost implementacije koncepcije marketinga u modnoj odjevnoj industriji, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, Hrvatska
CROSBI ID: 1024734 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnost implementacije koncepcije marketinga u modnoj odjevnoj industriji
(The possibility of implementation of the marketing concept in the fashion apparel industry)
Autori
Gašparović, Matija Eva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet
Mjesto
Zagreb, Hrvatska
Datum
20.09
Godina
2016
Stranica
38
Mentor
Novak, Ivan
Ključne riječi
marketing, moda, implementacija, marketing miks, potrošači
(marketing, fashion, implementation, marketing mix, consumers)
Sažetak
U radu se obrađuju osnovna obilježja modne industrije, analiziraju se mogućnosti implementacije koncepcije marketinga i važnosti komunikacije s kupcima u modnoj industriji. Također, analizira se i problem stvaranja surogata modnih marki koji otežavaju poslovanje etabliranim tvrtkama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tekstilna tehnologija, Ekonomija