Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1024734

Mogućnost implementacije koncepcije marketinga u modnoj odjevnoj industriji


Gašparović, Matija Eva
Mogućnost implementacije koncepcije marketinga u modnoj odjevnoj industriji, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 1024734 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnost implementacije koncepcije marketinga u modnoj odjevnoj industriji
(The possibility of implementation of the marketing concept in the fashion apparel industry)

Autori
Gašparović, Matija Eva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
20.09

Godina
2016

Stranica
38

Mentor
Novak, Ivan

Ključne riječi
marketing, moda, implementacija, marketing miks, potrošači
(marketing, fashion, implementation, marketing mix, consumers)

Sažetak
U radu se obrađuju osnovna obilježja modne industrije, analiziraju se mogućnosti implementacije koncepcije marketinga i važnosti komunikacije s kupcima u modnoj industriji. Također, analizira se i problem stvaranja surogata modnih marki koji otežavaju poslovanje etabliranim tvrtkama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tekstilna tehnologija, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Novak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gašparović, Matija Eva
Mogućnost implementacije koncepcije marketinga u modnoj odjevnoj industriji, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, Hrvatska
Gašparović, M. (2016) 'Mogućnost implementacije koncepcije marketinga u modnoj odjevnoj industriji', diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ga\v{s}parovi\'{c}, Matija Eva}, year = {2016}, pages = {38}, keywords = {marketing, moda, implementacija, marketing miks, potro\v{s}a\v{c}i}, title = {Mogu\'{c}nost implementacije koncepcije marketinga u modnoj odjevnoj industriji}, keyword = {marketing, moda, implementacija, marketing miks, potro\v{s}a\v{c}i}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ga\v{s}parovi\'{c}, Matija Eva}, year = {2016}, pages = {38}, keywords = {marketing, fashion, implementation, marketing mix, consumers}, title = {The possibility of implementation of the marketing concept in the fashion apparel industry}, keyword = {marketing, fashion, implementation, marketing mix, consumers}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font