Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1024637

Značaj muzejskog postava u lakšem usvajanju nastavnih sadržaja prirode u osnovnim školama


Kletečki, Eduard; Kletečki, Nataša; Brezinščak, Renata
Značaj muzejskog postava u lakšem usvajanju nastavnih sadržaja prirode u osnovnim školama // Zbornik sažetaka 8. hrvatskog biološkog kongresa s međunarodnim sudjelovanjem / Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka (ur.).
Zagreb, 2003. str. 436-437 (poster, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1024637 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značaj muzejskog postava u lakšem usvajanju nastavnih sadržaja prirode u osnovnim školama
(The importance of the Croatian Natural History Museum display in teaching Natural History subjects in Primary schools)

Autori
Kletečki, Eduard ; Kletečki, Nataša ; Brezinščak, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Zbornik sažetaka 8. hrvatskog biološkog kongresa s međunarodnim sudjelovanjem / Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka - Zagreb, 2003, 436-437

ISBN
953-6241-05-6

Skup
8. hrvatski biološki kongres s međunarodnim sudjelovanjem

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.09.2003. - 02.10.2003

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
izvanškolska nastava prirode, suradnja muzeja i škole
(extracurricular teaching, museum-school cooperation)

Sažetak
Izvođenje nastave prirode u prirodoslovnim muzejima provodi se izuzetno rijetko. Posjet muzeju, kako učenika osnovnih tako i srednjih škola, svodi se uglavnom na površno razgledanje eksponata muzeja uz ili bez stručnog vodstva. Kako kvalitetno razgledati muzej i na koji ga način najbolje iskoristiti? Primarno je potrebna dobra priprema nastavnika koji tijekom obilaska postava komunicira ne samo sa učenicima već i s kustosom pedagogom, te učenicima na taj način omogućava lakše usvajanje nastavnih sadržaja na primarnom izvoru znanja. Hrvatski prirodoslovni muzej u Zagrebu svojim bogatim muzejskim zbirkama pruža velike mogućnosti obogaćivanja i lakšeg usvajanja pojedinih sadržaja. U radu se prezentiraju istraživanja provedena na uzorku učenika 6. razreda OŠ Bogumila Tonija iz Samobora. Eksperiment je obuhvatio grupu od 27 učenika koji jednu nastavnu jedinicu obrađuju u školi, drugu u prirodi i treću u muzeju. U sva tri dijela eksperiment se odvijao istim metodama, a realizator eksperimenta bio je isti nastavnik. Od instrumenata ispitivanja primjenjeni su inicijalni i konačni zadaci objektivnog tipa, te ankete za učenike, nastavnike i kustose pedagoge.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Kletečki, Eduard; Kletečki, Nataša; Brezinščak, Renata
Značaj muzejskog postava u lakšem usvajanju nastavnih sadržaja prirode u osnovnim školama // Zbornik sažetaka 8. hrvatskog biološkog kongresa s međunarodnim sudjelovanjem / Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka (ur.).
Zagreb, 2003. str. 436-437 (poster, nije recenziran, sažetak, stručni)
Kletečki, E., Kletečki, N. & Brezinščak, R. (2003) Značaj muzejskog postava u lakšem usvajanju nastavnih sadržaja prirode u osnovnim školama. U: Besendorfer, V. & Kopjar, N. (ur.)Zbornik sažetaka 8. hrvatskog biološkog kongresa s međunarodnim sudjelovanjem.
@article{article, author = {Klete\v{c}ki, Eduard and Klete\v{c}ki, Nata\v{s}a and Brezin\v{s}\v{c}ak, Renata}, year = {2003}, pages = {436-437}, keywords = {izvan\v{s}kolska nastava prirode, suradnja muzeja i \v{s}kole}, isbn = {953-6241-05-6}, title = {Zna\v{c}aj muzejskog postava u lak\v{s}em usvajanju nastavnih sadr\v{z}aja prirode u osnovnim \v{s}kolama}, keyword = {izvan\v{s}kolska nastava prirode, suradnja muzeja i \v{s}kole}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Klete\v{c}ki, Eduard and Klete\v{c}ki, Nata\v{s}a and Brezin\v{s}\v{c}ak, Renata}, year = {2003}, pages = {436-437}, keywords = {extracurricular teaching, museum-school cooperation}, isbn = {953-6241-05-6}, title = {The importance of the Croatian Natural History Museum display in teaching Natural History subjects in Primary schools}, keyword = {extracurricular teaching, museum-school cooperation}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font