Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1024614

Utvrđivanje miskoncepcija i konceptualnog razumijevanja u iskazivanju kvantitativnog sastava smjese u nastavi kemije


Plander, Marko
Utvrđivanje miskoncepcija i konceptualnog razumijevanja u iskazivanju kvantitativnog sastava smjese u nastavi kemije, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za biologiju, Osijek


CROSBI ID: 1024614 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utvrđivanje miskoncepcija i konceptualnog razumijevanja u iskazivanju kvantitativnog sastava smjese u nastavi kemije
(Determination of misconceptions and conceptual understanding in expressing the quantitative composition of a mixture in chemistry)

Autori
Plander, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za biologiju

Mjesto
Osijek

Datum
01.07

Godina
2019

Stranica
61

Mentor
Pavić, Valentina

Neposredni voditelj
Kovač Andrić, Elvira

Ključne riječi
: kemijski koncepti, miskoncepcije, maseni udio, volumni udio
(chemical concepts, misconceptions, mass fraction, volume fraction)

Sažetak
Prema konstruktivističkom pristupu proces učenja odvija se učenikovom konstrukcijom i rekonstrukcijom znanja. Učenjem se stvaraju novi koncepti koji se povezuju s prethodno formiranim konceptima. Međusobnim povezivanjem koncepata u cjelinu omogućuje se kvalitetna pohrana znanja u dugoročnom pamćenju. Prilikom usvajanja novih koncepata može doći do razvoja miskoncepcija. Miskoncepcije su krive predodžbe koncepta koje nisu u skladu s važećim znastvenim teorijama. Javljaju se na svim razinama obrazovanja i često se zadržavaju i nakon školovanja. Zbog svoje jednostavnosti i razumljivosti učenicima vrlo su otporne na promjene. Utvrđivanje miskoncepcija vezanih uz iskazivanje sastava smjese provedeno je u školskoj godini 2018./2019. među 30 učenika sedmog razreda osnovne škole s područja Osječko-baranjske županije, 28 učenika sedmog razreda osnovne škole i 53 učenika prvog razreda srednje škole s područja Brodsko- posavske županije. Istraživanjem je utvrđeno više istih miskoncepcija kod učenika obje osnovne škole u odnosu na učenike srednje škole. Bolji uspjeh u rješavanju pisane provjere znanja postigli su učenici srednje škole, a na razini osnovne škole bolji uspjeh postigli su učenici osnovne škole s područja Osječko-baranjske županije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kemija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Osijeku - Odjel za biologiju,
Sveučilište u Osijeku - Odjel za kemiju

Profili:

Avatar Url Elvira Kovač Andrić (mentor)

Avatar Url Valentina Pavić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Plander, Marko
Utvrđivanje miskoncepcija i konceptualnog razumijevanja u iskazivanju kvantitativnog sastava smjese u nastavi kemije, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za biologiju, Osijek
Plander, M. (2019) 'Utvrđivanje miskoncepcija i konceptualnog razumijevanja u iskazivanju kvantitativnog sastava smjese u nastavi kemije', diplomski rad, diplomski, Odjel za biologiju, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Plander, Marko}, year = {2019}, pages = {61}, keywords = {: kemijski koncepti, miskoncepcije, maseni udio, volumni udio}, title = {Utvr\djivanje miskoncepcija i konceptualnog razumijevanja u iskazivanju kvantitativnog sastava smjese u nastavi kemije}, keyword = {: kemijski koncepti, miskoncepcije, maseni udio, volumni udio}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Plander, Marko}, year = {2019}, pages = {61}, keywords = {chemical concepts, misconceptions, mass fraction, volume fraction}, title = {Determination of misconceptions and conceptual understanding in expressing the quantitative composition of a mixture in chemistry}, keyword = {chemical concepts, misconceptions, mass fraction, volume fraction}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font