Pregled bibliografske jedinice broj: 1024399
Primjena kataloga “Održati se pod svaku cijenu” u nastavi i pripremi učenika za posjet muzeju
Primjena kataloga “Održati se pod svaku cijenu” u nastavi i pripremi učenika za posjet muzeju // Zbornik radova „edukacija“ izazovi i rješenja novoga doba s 9.Skupa muzejskih pedagoga hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem, Varaždin • 28. - 30. rujna 2016., 9 (2016), 180-187 (nije recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1024399 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena kataloga “Održati se pod svaku cijenu” u nastavi i pripremi učenika za posjet muzeju
(Applying the Catalogue “To Preserve Oneself at any Cost” in Learning and Preparing Pupils for Visiting the Museum)
Autori
Kletečki, Eduard ; Kletečki, Nataša ; Razlog-Grlica, Jasna
Izvornik
Zbornik radova „edukacija“ izazovi i rješenja novoga doba s 9.Skupa muzejskih pedagoga hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem, Varaždin • 28. - 30. rujna 2016. (1848-4417) 9
(2016);
180-187
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
muzejska pedagogija, razmnožavanje, suradnja muzeja i škola
(museum pedagogy, reproduction, museum-school cooperation)
Sažetak
U posjet muzeju dolaze učenici različitih predznanja i interesa te je priprema za posjet osnovni preduvjet kvalitetne terenske nastave. HPM je u okviru izložbe “Održati se pod svaku cijenu” tiskao istoimeni katalog. Katalog se može primijeniti kod ponavljanja gradiva 5. 6. i 7. raz. vezanog uz razmnožavanje, ali i kod obrade nastavne jedinice Nespolno i spolno razmnožavanje u 8. raz. Suradnja je osmišljena na način da učitelj, s učenicima ponovi oblike razmnožavanje. Sat ponavljanja se može održati prije posjete muzeju ili prije obrade navedene nastavne jedinice. Nakon sata ponavljanja učitelj pomoću izabranih zadataka iz kataloga provjerava postignuća. Zadacima se mogu ispitati 1. i 2. razina učeničkih postignuća. U radu su prikazani rezultati uporabe edukativnih listića prije obrade nastavne jedinice Nespolno i spolno razmnožavanje u 8. razredu u OŠ Bogumila Tonija Samobor i OŠ Ivane Brlić Mažuranić Virovitica. Iz rezultata istraživanja je vidljivo kako učenici bolje rezultate postižu na pitanjima koja ispituju 1. kognitivnu razinu. Veća bi se uspješnost u rješavanju zadataka postigla ako bi ih učenici rješavali nakon obrade nastavne jedinice Nespolno i spolno razmnožavanje, čime bi ponovili, sistematizirali i dopunili dosadašnja znanja. Na taj bi se način otklonile i moguće miskoncepcije pri rješavanju zadataka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija
POVEZANOST RADA