Pregled bibliografske jedinice broj: 1024294
Utjecaj imena brenda i percipirane kvalitete ambalaže na odabir kupca
Utjecaj imena brenda i percipirane kvalitete ambalaže na odabir kupca, 2018., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1024294 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj imena brenda i percipirane kvalitete ambalaže na odabir kupca
(Influence of brand name and perceived packaging quality on consumer's choice)
Autori
Grbeša, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2018
Stranica
52
Mentor
Donevski, Davor
Ključne riječi
ambalaža, dizajn ambalaže, ponašanje potrošača, brend, marketing
(packaging, packaging design, consumer behaviour, brand, marketing)
Sažetak
Ovim diplomskim radom obrađuje se tematika povezanosti prepoznatljivosti brenda i utjecaj istog na percipiranje kvalitete ambalaže proizvoda. Rad je koncipiran u nekoliko cjelina. Prvi dio rada je teorijski dio koji se temelji na podacima iz knjiga i članaka. Iznesen je pregled povijesnog razvoja ambalaže, vrsta ambalaže te njezinih osnovnih funkcija. Drugi dio rada temelji se na istraživanjima i obuhvaća provođenje ankete i zatim ispitivanje mehaničkih svojstava ambalaža. Treća cjelina rada odnosi se na analizu dobivenih rezultata. Glavni ciljevi ovog istraživanja su prepoznavanje motiva kupaca prilikom kupovine te utvrđivanje povezanosti između percipirane kvalitete i realne kvalitete ambalaže. Kako bi se dobro upoznali s motivima i percepcijom kvalitete ambalaže, izrađena je anketa. Analizirane su: navike potrošača, motivi prilikom kupovine te privlačnost atributa dizajna ambalaže. Nakon što su prikupljene informacije uz pomoć ankete, ispitana su mehanička svojstva te iste ambalaže. Daljnjom analizom dobivenih podataka utvrđena je povezanost između brenda, percipirane kvalitete i realne kvalitete ambalaže.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija