Pregled bibliografske jedinice broj: 1023881
Percepcija vođa kroz evolucijsko-psihološku teoriju vođenja
Percepcija vođa kroz evolucijsko-psihološku teoriju vođenja, 2019., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1023881 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija vođa kroz evolucijsko-psihološku teoriju vođenja
(Perception of leaders through evolutionaty-psychological theory of leadership)
Autori
Mikelić, Tihana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
20.09
Godina
2019
Stranica
51
Mentor
Zovko, Vatroslav
Ključne riječi
evolucijsko-psihološka teorija, vođenje, menadžment, odgojitelji
(an evolutionary-psychological theory, leadership, management, preschool teachers)
Sažetak
Ovim radom želi se prikazati evolucijsko-psihološka teorija vođenja, jedna od najnovijih, suvremenih teorija vođenja. Važnost vođenja prepoznata je već u antici, a kao funkcija menadžmenta počinje se proučavati u drugoj polovici 20. stoljeća. Neizostavno je na samom početku rada definirati pojam vođenja te dati povijesni pregled teorija vođenja koji će postaviti temelj za daljnje razumijevanje rada. Cilj ovog rada jest istražiti imaju li odgojitelji i studenti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja stavove prema vođenju koje zastupa evolucijsko-psihološka teorija vođenja. Postavljene su tri glavne hipoteze kojima se istraživačica vodila prilikom sastavljanja i provođenja ankete. Rezultati online ankete statistički su obrađeni te uspoređeni sa postavljenim hipotezama. Koristeći stranu i domaću literaturu autorica će pokušati što detaljnije obraditi odabranu temu
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija