Pregled bibliografske jedinice broj: 1023311
Lutka kao posrednik u poučavanju djece s teškoćama
Lutka kao posrednik u poučavanju djece s teškoćama // Performing together in education / Petrović, Milena (ur.).
Beograd: Univerzitet umetnosti u Beogradu Fakultet muzičke umetnosti, 2019. str. 124-125 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1023311 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Lutka kao posrednik u poučavanju djece s teškoćama
(A Puppet as a Mediator in Teaching Children with Disabilities)
Autori
Škojo, Tihana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Performing together in education
/ Petrović, Milena - Beograd : Univerzitet umetnosti u Beogradu Fakultet muzičke umetnosti, 2019, 124-125
ISBN
978-86-81340-10-3
Skup
22. pedagoški forum scenskih umetnosti
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 26.09.2019. - 29.09.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
lutka, glazbene aktivnosti, učenici s teškoćama
(puppet, music activities, students with disabilities)
Sažetak
Iz pregleda literature razvidno je da se lutke u nastavi koriste tijekom posljednjih pedeset godina, prvotno isključivo u razrednoj nastavi, da bi se kasnije njihova uporaba proširila i na ostale obrazovne razine, pa sve do sveučilišne nastave. Recentni radovi ukazuju na neograničenu implementaciju lutke u nastavi s aspekta odgojno-obrazovnih etapa, metoda i oblika rada te ističu brojne razloge za uporabu ; od sposobnosti lutke da privuče pozornost, stvaranja kreativnog i stvaralačkog nastavnog ozračja, poticanja mašte kod učenika, pružanja neograničenih mogućnosti u izražavanju, pa sve do poticanja i povećavanja aktivnosti učenika. Budući da je danas pred nastavnicima zahtjevna zadaća oblikovanja i realiziranja nastave u kojoj će se uspješno prevladavati brojne zapreke u poučavanju učenika s teškoćama, u radu iznosimo mogućnosti realizacije glazbenih aktivnosti uz uporabu ginjol lutke. Osim ukazivanja na mogućnosti implementacije lutke u glazbeno poučavanje učenika s teškoćama, ovaj rad ostvaren je s dodatnom svrhom da se studentima i nastavnicima glazbene pedagogije otvore dodatne mogućnosti za rad s učenicima s teškoćama u razvoju, te da im se da dodatni poticaj za iznalaženje učinkovitih didaktičkih strategija i osmišljavanje inventivnije glazbene nastave. Doprinos ovoga rada ogleda se u promišljanju o odmaku od ustaljenog načina poučavanja i osvještavanju didaktičkog pluralizma u glazbenom odgoju i obrazovanju, otvorenog prema mogućnostima, potrebama i interesima svih učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost