Pregled bibliografske jedinice broj: 102324
Evaluacija programa podrške i pomoći u učenju u uvjetima edukacijske integracije
Evaluacija programa podrške i pomoći u učenju u uvjetima edukacijske integracije // Kvaliteta života osoba s posebnim potrebama / Đurek, Vesna (ur.).
Zagreb: Savez društava defektologa Hrvatske, 2002. str. 69-81 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 102324 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Evaluacija programa podrške i pomoći u učenju u uvjetima edukacijske integracije
(The evaluation of the program of helping and supporting the process of learning in terms of educational integration)
Autori
Stančić, Zrinjka ; Mihaljević, Hrvojka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kvaliteta života osoba s posebnim potrebama
/ Đurek, Vesna - Zagreb : Savez društava defektologa Hrvatske, 2002, 69-81
Skup
4.međunarodni seminar Kvaliteta života osoba s posebnim potrebama
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 16.05.2002. - 18.05.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
edukacijska integracija; učenje.program podrške; evaluacija
(educational integration; learning; program of support; evaluation)
Sažetak
U cilju ostvarivanja uspješnije edukacijske integracije značajno je osmišljavanje novih modela koji će unaprijediti postojeće uvjete rada i položaj njegovih subjekata u procesu.Jedan od mogućih modela rada je ostvariv kroz ulogu defektologa i njegovu podršku učitelju i učeniku s posebnim potrebama putem njihovog zajedničkog rada u redovnom razrednom odjeljenju. Cilj ovog rada je prikazati jedan jedan model koji se provodio u jednom razrednom odjeljenju jedne zagrebačke škole. Rezultati rada u potpunosti su opravdali koncept eksperimentalnog modela rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
013001
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Zrinjka Stančić
(autor)