Pregled bibliografske jedinice broj: 1023169
Umjetničko djelo i modni magazin – medijska devijacija identiteta
Umjetničko djelo i modni magazin – medijska devijacija identiteta // Mediji i medijska kultura: europski realiteti / Piližota, Vlasta ; Bestvina Bukvić, Ivana ; Brekalo, Miljenko ; Đukić, Marina ; Engstler, Martin ; Kühnle, Boris Alexander ; Ljubić, Lucija ; Burkard, Michel ; Pavić, Željko ; Mendelová, Daša ; Brník, Andrej ; Rinsdorf, Lars ; Solík, Martin ; Višňovský, Jan ; Žužul, Ivana (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 425-439 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1023169 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Umjetničko djelo i modni magazin – medijska devijacija identiteta
(Work of art and fashion magazine - identity media deviation)
Autori
Končić, Jasminka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Mediji i medijska kultura: europski realiteti
/ Piližota, Vlasta ; Bestvina Bukvić, Ivana ; Brekalo, Miljenko ; Đukić, Marina ; Engstler, Martin ; Kühnle, Boris Alexander ; Ljubić, Lucija ; Burkard, Michel ; Pavić, Željko ; Mendelová, Daša ; Brník, Andrej ; Rinsdorf, Lars ; Solík, Martin ; Višňovský, Jan ; Žužul, Ivana - Osijek : Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018, 425-439
ISBN
978-953-8181-09-2
Skup
3. međunarodni interdisciplinarni znanstveni skup Mediji i medijska kultura: europski realiteti
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 04.05.2017. - 05.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
modni magazin, identitet, moda, umjetnost
(fashion magazine, identity, fashion, art)
Sažetak
U fokusu istraživanja nalazi se odnos umjetničkog djela i mode koji se od 19. st. potaknut demokratizacijom mode, ali i same umjetnosti, nezaustavljivo razvija. Činjenica da moda više nije namijenjena samo elitama, već da se serijskom proizvodnjom odjeće te pratećom mod- nom publicistikom – modnim magazinima okreće masama, otvara novo tematsko područje unutar umjetnosti. U nizu radova umjetnika dadaizma preko pop arta i fluxusa pa sve do danas, pokazalo se da su modni editorijali i prateće modne reklame moćno sredstvo u obliko- vanju identiteta pojedinaca. Cilj je rada presjekom radova suvremenih umjetnika predstaviti utjecaj modnog magazina i modne reklame na oblikovanje identiteta koji više nije i ne može biti identitet pojedinca, već postaje identitet mase lako čitljiv na globalnoj razini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Dizajn