Pregled bibliografske jedinice broj: 1023161
Projektni pristup planiranju programskih sadržaja TZK za učenike 5. razreda OŠ, Obrazovni dizajn
Projektni pristup planiranju programskih sadržaja TZK za učenike 5. razreda OŠ, Obrazovni dizajn // Odgovor kineziologije na suvremeni način života / Babić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2019. str. 219-226 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1023161 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Projektni pristup planiranju programskih sadržaja TZK za
učenike 5. razreda OŠ, Obrazovni dizajn
(Project Approach to TZK Programming for the 5th Grade
Elementary School Students, Educational Design)
Autori
Burcar, Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Odgovor kineziologije na suvremeni način života
/ Babić, Vesna - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2019, 219-226
ISBN
978-953-7965-12-9
Skup
28. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 26.06.2019. - 29.06.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Obrazovni dizajn ; projektiranje obrazovanja ; GIK ; kurikulum
(Educational design ; educational planning ; GIK ; curriculum)
Sažetak
Članak se bavi projektnim pristupom obrazovnog dizajna nastave TZK u petom razredu OŠ.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)