Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1023161

Projektni pristup planiranju programskih sadržaja TZK za učenike 5. razreda OŠ, Obrazovni dizajn


Burcar, Željko
Projektni pristup planiranju programskih sadržaja TZK za učenike 5. razreda OŠ, Obrazovni dizajn // Odgovor kineziologije na suvremeni način života / Babić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2019. str. 219-226 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1023161 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Projektni pristup planiranju programskih sadržaja TZK za učenike 5. razreda OŠ, Obrazovni dizajn
(Project Approach to TZK Programming for the 5th Grade Elementary School Students, Educational Design)

Autori
Burcar, Željko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Odgovor kineziologije na suvremeni način života / Babić, Vesna - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2019, 219-226

ISBN
978-953-7965-12-9

Skup
28. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 26.06.2019. - 29.06.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Obrazovni dizajn ; projektiranje obrazovanja ; GIK ; kurikulum
(Educational design ; educational planning ; GIK ; curriculum)

Sažetak
Članak se bavi projektnim pristupom obrazovnog dizajna nastave TZK u petom razredu OŠ.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kineziologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Željko Burcar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Burcar, Željko
Projektni pristup planiranju programskih sadržaja TZK za učenike 5. razreda OŠ, Obrazovni dizajn // Odgovor kineziologije na suvremeni način života / Babić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2019. str. 219-226 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Burcar, Ž. (2019) Projektni pristup planiranju programskih sadržaja TZK za učenike 5. razreda OŠ, Obrazovni dizajn. U: Babić, V. (ur.)Odgovor kineziologije na suvremeni način života.
@article{article, author = {Burcar, \v{Z}eljko}, editor = {Babi\'{c}, V.}, year = {2019}, pages = {219-226}, keywords = {Obrazovni dizajn, projektiranje obrazovanja, GIK, kurikulum}, isbn = {978-953-7965-12-9}, title = {Projektni pristup planiranju programskih sadr\v{z}aja TZK za u\v{c}enike 5. razreda O\v{S}, Obrazovni dizajn}, keyword = {Obrazovni dizajn, projektiranje obrazovanja, GIK, kurikulum}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Burcar, \v{Z}eljko}, editor = {Babi\'{c}, V.}, year = {2019}, pages = {219-226}, keywords = {Educational design, educational planning, GIK, curriculum}, isbn = {978-953-7965-12-9}, title = {Project Approach to TZK Programming for the 5th Grade Elementary School Students, Educational Design}, keyword = {Educational design, educational planning, GIK, curriculum}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font