Pregled bibliografske jedinice broj: 1022813
Kreiranje virtualne stvarnosti pomoću STYPE tehnologije za potrebe televizijskog studija
Kreiranje virtualne stvarnosti pomoću STYPE tehnologije za potrebe televizijskog studija, 2019., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1022813 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreiranje virtualne stvarnosti pomoću STYPE tehnologije za potrebe televizijskog studija
(Creating virtual reality with STYPE technology for television studio purposes)
Autori
Ljubičić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2019
Stranica
38
Mentor
Mandić, Lidija
Ključne riječi
virtualna stvarnost, proširena stvarnost, Nova TV, televizija, StypeKit
(virtual reality, augmented reality, Nova TV, television, StypeKit)
Sažetak
Stvaranje televizijskog programa zahtjeva konstantno praćenje tehnoloških inovacija i osmišljavanje programa koji će gledateljima biti nov, zanimljiv i privlačan. Televizijske kuće diljem svijeta koriste se najnovijim tehnološkim rješenjima kako bi u svoj program uvele nešto novo što će privući gledatelje i zadrţati njihovu paţnju. U ovom radu prikazati će se 3D rekonstrukcija priče za potrebe informativnog sadrţaja uz pomoć Stype tehnologije za stvaranje virtualne stvarnosti pomoću ureĎaja StypeKit za potrebe Vijesti na Novoj TV. Riječ je o naprednoj tehnologiji koja omogućava prikaz virtualne stvarnosti u stvarnom prostoru postavljajući ga na sustav kamere, u ovom slučaju kran. Sustav ne zahtjeva nikakve dodatne vanjske senzore ili infracrvene kamere za isporuku preciznih podataka o poloţaju kamere u 3D prostoru i omogućuje korištenje na raznim lokacijama. Sustav se moţe povezati sa bilo kojim procesorom za renderiranje koji je trenutačno dostupan na trţištu, u ovom slučaju pomoću programa Vizrt za koji je Nova TV kupila licencu. U radu će se prikazati cijeli proces izrade ; od realizacije i konstruiranja 3D modela i 2D animacije, do implementiranja modela u Viz Artist program kako bi se postavile točne pozicije modela u studiju i izradila animacija te na kraju finalno snimanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Interdisciplinarne tehničke znanosti