Pregled bibliografske jedinice broj: 1022809
Kako brendirati
Kako brendirati, 2019., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1022809 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako brendirati
(How to Brand)
Autori
Ahmetašević, Ida
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2019
Stranica
57
Mentor
Mandić, Lidija
Ključne riječi
Brend, logotip, font, boja, stil
(Brand, logo, font, color, style)
Sažetak
U ovom diplomskom radu razrađen je proces izrade brenda. To obuhvaća istraživanje tržišta: ponudu brendova, njihovu povezanost između imena, vizuala i usluge, te izgled samog logotipa. Također, obuhvaća i istraživanje vezano uz samog klijenta, njegove/njezine ideje, želje, te usluge koje pruža. Upoznavanje s karakteristikama samih usluga koje klijent pruža, njegove/njezine planove za pokretanje brenda i za razvoj bliže i dalje budućnosti, donosi uvid u osobnost brenda, što se uspoređuje sa rezultatima tržišnog istraživanja. Dana istraživanja prvi su korak u razvoju brenda. To je korak koji omogućuje unos osobnosti u dizajn pri definiranju vizuala. Taj korak ključan je u razvoju sljedećih: odabrati kvalitetno ime, postaviti vizualni temelj koji se najbolje veže uz karakter, te kako doći do željenog logotipa na temelju prethodnog. Razrada tih koraka uključuje postavljanje više prijedloga imena i razradu istog do postavljanja finalnog rješenja. Također odabiru se službeni fontovi, te boje i odlučuje o stilu, i to ne samo logotipa, već i samog brenda što dovodi do odluke o motivu i konstruiranju logotipa. Time ovaj rad dolazi do praktičnog djela, gdje donosi primjer idejnog rješenja izrade dvaju brendova i rezultate analize uspješnosti istih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija