Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1022775

Izrada računalne igre u okruženju Phaser


Antunović, Ivan
Izrada računalne igre u okruženju Phaser, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet informatike u Puli, Pula


CROSBI ID: 1022775 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izrada računalne igre u okruženju Phaser
(Developing a game in the Phaser environment)

Autori
Antunović, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet informatike u Puli

Mjesto
Pula

Datum
23.09

Godina
2019

Stranica
22

Mentor
Orehovački, Tihomir

Ključne riječi
Phaser 3 ; računalna igra ; Node.js ; HTML ; očni refleks ; pretraživač ; igrač ; efekt iznenađenja
(Phaser 3 ; computer game ; Node.js ; HTML ; ocular reflex ; browser ; player ; the effect of surprise)

Sažetak
Računalna igra koja je ovdje prikazna napravljena je u okruženju Phaser 3 koje internira s HTML-om jer se prikazuje u pretraživaču uz pomoć 'node.js- a' .Namijenjena je prvenstveno za zabavu, iako bi mogla imati i primjenu kod psihotestova pri provjeri za zaposlenje/izdavanja raznih potvrda za koje je potreban imati dobar očni refleks , brzinu reagiranja i brzih promišljanja. Ovakav način rada kod provjera koristi se npr. u regrutiranju američkih vojnih pilota, u školovanju kontrolora leta, raznih motritelja postrojenja itd. Igrač u ovoj igri pokušava imati što bolje rezultate, prepreke koja ga sputavaju su 'protivnički zrakoplovi' koji lete prema njemu, povećavaju svoju brzinu što je igrač bolji, a time i jači efekt iznenađenja pošto svaki zrakoplov ima drugačiji način kretanja i brzinu te igrač ne može niti u jednom trenutku biti siguran odakle će krenuti idući protivnik.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Ivan Antunović (autor)

Avatar Url Tihomir Orehovački (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Antunović, Ivan
Izrada računalne igre u okruženju Phaser, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet informatike u Puli, Pula
Antunović, I. (2019) 'Izrada računalne igre u okruženju Phaser', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet informatike u Puli, Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {Antunovi\'{c}, Ivan}, year = {2019}, pages = {22}, keywords = {Phaser 3, ra\v{c}unalna igra, Node.js, HTML, o\v{c}ni refleks, pretra\v{z}iva\v{c}, igra\v{c}, efekt iznena\djenja}, title = {Izrada ra\v{c}unalne igre u okru\v{z}enju Phaser}, keyword = {Phaser 3, ra\v{c}unalna igra, Node.js, HTML, o\v{c}ni refleks, pretra\v{z}iva\v{c}, igra\v{c}, efekt iznena\djenja}, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Antunovi\'{c}, Ivan}, year = {2019}, pages = {22}, keywords = {Phaser 3, computer game, Node.js, HTML, ocular reflex, browser, player, the effect of surprise}, title = {Developing a game in the Phaser environment}, keyword = {Phaser 3, computer game, Node.js, HTML, ocular reflex, browser, player, the effect of surprise}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font