Pregled bibliografske jedinice broj: 1022775
Izrada računalne igre u okruženju Phaser
Izrada računalne igre u okruženju Phaser, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet informatike u Puli, Pula
CROSBI ID: 1022775 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izrada računalne igre u okruženju Phaser
(Developing a game in the Phaser environment)
Autori
Antunović, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet informatike u Puli
Mjesto
Pula
Datum
23.09
Godina
2019
Stranica
22
Mentor
Orehovački, Tihomir
Ključne riječi
Phaser 3 ; računalna igra ; Node.js ; HTML ; očni refleks ; pretraživač ; igrač ; efekt iznenađenja
(Phaser 3 ; computer game ; Node.js ; HTML ; ocular reflex ; browser ; player ; the effect of surprise)
Sažetak
Računalna igra koja je ovdje prikazna napravljena je u okruženju Phaser 3 koje internira s HTML-om jer se prikazuje u pretraživaču uz pomoć 'node.js- a' .Namijenjena je prvenstveno za zabavu, iako bi mogla imati i primjenu kod psihotestova pri provjeri za zaposlenje/izdavanja raznih potvrda za koje je potreban imati dobar očni refleks , brzinu reagiranja i brzih promišljanja. Ovakav način rada kod provjera koristi se npr. u regrutiranju američkih vojnih pilota, u školovanju kontrolora leta, raznih motritelja postrojenja itd. Igrač u ovoj igri pokušava imati što bolje rezultate, prepreke koja ga sputavaju su 'protivnički zrakoplovi' koji lete prema njemu, povećavaju svoju brzinu što je igrač bolji, a time i jači efekt iznenađenja pošto svaki zrakoplov ima drugačiji način kretanja i brzinu te igrač ne može niti u jednom trenutku biti siguran odakle će krenuti idući protivnik.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli