Pregled bibliografske jedinice broj: 1022306
Mišljenja učitelja osnovnog obrazovanja o domaćoj zadaći
Mišljenja učitelja osnovnog obrazovanja o domaćoj zadaći, 2019., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1022306 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljenja učitelja osnovnog obrazovanja o domaćoj zadaći
(Opinions of Primary Education Teachers on Homework)
Autori
Pocek, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
19.09
Godina
2019
Stranica
40
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
domaća zadaća, prednosti, nedostaci, svrha domaće zadaće
(homework, advantages, disadvantages, the purpose of homework)
Sažetak
Domaća zadaća sastavni je dio nastavnog procesa te je ujedno i prva obveza učenika. Mnogi teoretičari tvrde da domaća zadaća ima svoje prednosti, odnosno da ista pozitivno utječe na učenikov uspjeh, ali i na neke neobrazovne aspekte. Drugi tvrde da domaća zadaća ima negativan utjecaj na učenike, to jest da stvara negativan stav učenika prema školi. U ovom je diplomskom radu pod nazivom Mišljenje učitelja osnovnog obrazovanja o domaćoj zadaći definiran pojam domaće zadaće, prikazana je njezina svrha kao i prednosti i nedostaci. Nadalje, prikazano je nekoliko dosadašnjih istraživanja provedenih diljem svijeta o stavovima i svrsi domaće zadaće te njezinim prednostima, odnosno nedostacima. Budući da se još uvijek postoji dilemu o potrebi domaće zadaće, nastala je želja za provedbu istraživanja mišljenja učitelja osnovnog obrazovanja o istoj. Cilj istraživanja bio je ispitati postoje li razlike u stavovima učitelja osnovnoškolskog obrazovanja s obzirom na spol, trenutni status te mjesto rada. Rezultati prikazuju stavove s obzirom na sociodemografska obilježja učitelja iz kojih se jasno vidi da ne postoje razlike u mišljenju i stavovima
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti)